În formă

Toarnă-ţi un pahar! Ai fi surprinsă să vezi câte beneficii are!

Toarnă-ţi un pahar! Ai fi surprinsă să vezi câte beneficii are!

 Îţi place să te relaxezi, adesea, cu un pahar de vin, bere sau cu un cocktail? Veşti bune: femeile trecute de vârsta de 40 care obişnuiesc să consume un pahar de alcool au o mulţime de beneficii. Ele îţi pot îmbunătăţi starea de sănătate iar organismul lor elimină mai uşor toxinele. Află şi tu ce tipuri de băuturi sunt recomandate!

Citește tot
Pentru o stare de bine consumă aceste alimente

Pentru o stare de bine consumă aceste alimente

De cele mai multe ori, ceea ce mâncăm seara ne afectează starea de spirit în ziua următoare. Dar pentru a te trezi mai fericită și mai plină de energie, ar trebui să incluzi în alimentație mai multe legume și fructe. Cele recomandate de specialiștii în sănătate sunt:

Citește tot
Fructele și legumele care te mențin sănătoasă vara

Fructele și legumele care te mențin sănătoasă vara

Din cauza stilul de viață activ, de multe ori nu reușim să mănâncăm și nici să bem suficientă apă, ceea ce poate avea consecințe grave asupra sănătății. Pentru evita diferite boli, include în alimentație mai multe legume și fructe, mai ales în timpul verii, când corpul are nevoie de mai multă energie.

Citește tot
Prunele, fructele-minune pentru sănătate

Prunele, fructele-minune pentru sănătate

Consumate în tarte pufoase şi prăjituri aromate sau mâncate în stare proaspătă, prunele se numără printre cele mai sănătoase fructe. Află ce vitamine conţin şi cum le poţi include în alimentaţia ta zilnică.

Citește tot
5 fructe la care trebuie să renunţi dacă vrei să slăbeşti

5 fructe la care trebuie să renunţi dacă vrei să slăbeşti

Este greşit să crezi că o dietă bazată numai pe fructe te va ajuta să slăbeşti şi îţi va asigura necesarul de vitamine, minerale şi antioxidanţi de care are nevoie corpul tău pentru a nu se îmbolnăvi. Fără să îţi dai seama, poţi face alegeri greşite, care nu numai că nu te vor ajuta să pierzi kilograme, ci te vor face să acumulezi în plus.

Citește tot
Ce poți mânca sănătos la prânz!

Ce poți mânca sănătos la prânz!

Te gândești de ceva timp să începi să adopți un stil de viață sănătos? Poți începe prin a mânca micul dejun și prânzul, care trebuie să conțină cât mai multe legume și fructe, dar din care organismul își poate asimila substanțele nutritive de care are nevoie.

Citește tot

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

Boli care se iau de la ștrand sau piscină- nr.29(455)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 18 lei

6 luni - 35 lei   

12 luni - 69 lei