3 alimente pentru o memorie mai bună



 

Pentru îmbunătățirea puterii de concentrare și a memorie, organismul are nevoie de o dietă echilibrată, care să includă următoarele alimente.

Afinele mețin creierul ager

Afinele sunt o sursă excelentă de antioxidanti puternici,care îmbunătățesc funcțiile cognitive. În plus,un studiu recent arată că un consum constant de afine menține creierul ager,mai ales în cazul adulților care au un risc mare de a suferi de demență.

Uleiul din semințe de dovleac îmbunătățește funcțiile cognitive

Concentrația mare de acizi grași omega-3 din compoziția uleiului din semințe de dovleac are același beneficiu ca și afinele:ajută la îmbunătățirea funcțiilor congnitive.

De asemenea,uleiul din semține de dovleac previne pierderile de memorie și crește capacitatea creierului de a reține și de a-și aminti diferite informații.

Merele reduc riscul bolii Alzheimer

Un măr pe zi previne îmbătrânirea creierului și sporește capacitățile cognitive. Mai exact,compușii din mere previn declinul unui grup esențial de neurotransmițători. De asemenea,un consum constant de mere reduce riscul apariției bolii Alzheimer.

S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

7 pași pentru o piele mai tânără-nr.33(459)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 18 lei

6 luni - 35 lei       

12 luni - 69 lei