5 obiceiuri matinale care te mențin sănătoasă



 

Odată ce vei începe să incluzi în rutina matinală anumite obiceiuri sănătoase, te vei bucura de beneficiile lor pe tot parcursul zilei. Vei simți mai puțină anxietate, vei avea mai multă claritate mentală, vei ajunge să mănânci mai sănătos. Nu trebuie să-ți schimbi întregul stil de viață pentru a deveni o persoană matinală, ci să incluzi câteva obiceiuri.


Deschide geamul și dă la o parte perdelele

Pentru a începe ziua cu dreptul, experții recomandă ca primul lucru pe care să-l faci după ce te trezești este să deschizi geamul și să ferești perdeaua, lăsând lumina să intre în casă. Nu numai că te va ajuta să te trezești, însă aerul curat are efecte pozitive și asurpra stării de dispoziție. De asemenea, ajută la menținerea unui control asupra sistemului circadian, care este responsabil de trezit, somn, producția de hormoni, temperatura corpului și funcțiile organelor.

Meditează

Trezește-te mai repede și meditează 10-20 de minute. „Această activitate este foarte benefică pentru minte și corp. Prin meditație poate fi antrenat creierul să filtreze zgomotele neimportante care cauzează stresul și care te ajută să fii mult mai productivă”, potrivit MindBodyGreen.com. Mai mult, această practică te ajută să conștientizezi cât de important este să ai o alimentație sănătoasă și echilibrată, lucru de care se uită când suntem sub efectul stresului.

Bea apă cu lămâie

Bea dimineața un pahar de apă călduță cu suc de lămâie proaspăt stors. Este foarte bun pentru îmbunătățirea digestiei și eliminarea toxinelor, oferindu-i corpului o cantitate de vitamina C – care este necesară pentru întărirea imunității. Mai mult, apa cu lămâie te ajută să te ”trezești”, îți îmbunătățești respirația, previne senzația de foame.

Practică puțin sport

Se spune că întinderile practicate dimineațăa îmbunătățesc circulația sângelui și relaxează mușchii, ajutând la ameliorarea durerii de spate care apare în timpul zilei, durere prezentă la majoritatea persoanelor care stau mult timp pe scaun.  De asemenea, întinderile au efecte pozitive asupra nivelului de energie, posturii, flexibilității.  Tot ce trebuie să faci este să-ți acorzi 15 minute pentru tine. Vei fi uimită de rezultate.

Mănâncă o gumă cu mentă

Guma poate face mai multe decât să-ți îmbunătățească respirația. Uleiurile esențiale prezente în mentă sunt un stimul natural, îmbunătățind funcțiile creierului și, implicit, memoria.


Credit foto: www.shefinds.com


S-ar putea să-ți placă și:

Loading...

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

Trucuri pentru machiaj rezistent la apă - nr.27 (505)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 23 lei

6 luni - 46 lei                

12 luni - 91 lei

" "