6 alimente dietetice care îngrașă



 

Pe piață găsim foarte multe alimente dietetice, dar s-ar putea ca ele să nu fie așa de sănătoase precum credem noi. Toate aceste produse care conțin grăsimi scăzute ar putea include și ingrediente prelucrate nesănătoase, ceea ce duce la un număr mai mare de calorii, fără să știi.


Iată care sunt alimentele dietetice care pot provoca îngrășarea:

Batonul de granola

Este adevărat că batoanele de granola sunt făcute din nuci și ovăz, dar atunci când zahărul și uleiul sunt adăugate și apoi ambalate într-un pachet, aici apare problema. Batoanele de granola gata preparate sunt bogate în zahăr adăugat și grăsimi nesaturate. Pentru a evita kilogramele în plus, optează pentru gustarea dintre mese batoane de granola preparate de tine sau fructe.

Cerealele cu conținut scăzut de grăsimi

Cerealele dietetice nu sunt la fel de scăzute în grăsimi pe cât crezi. Fie că sunt amestecate cu fructe uscate, fie cu nuci sau fulgi de ovăz, există riscul ca ele să aibă un conținut ridicat de zahăr.

Brânza cu conținut scăzut de grăsimi

Se pare că brânza cu conținut scăzut de grăsimi nu este chiar atât de sănătoasă pe cât s-ar crede și conține grăsimi într-o cantitate mare. În schimb, poți opta pentru brânză de vaci proaspătă sau brânză cu conținut scăzut de sare.

Iaurtul

Una dintre opțiunile cele mai des văzute pentru alimente dietetice este iaurtul. Recomandat este să înlocuiești iaurtul respectiv cu iaurt grecesc sau iaurt cu conținut scăzut de grăsimi. Iaurtul cu arome de fructe sau iaurtul normal nu diferă mult de o ceașcă de înghețată în număr de calorii. Optează pentru iaurt grecesc pentru a obține rezultatele dorite.

Salatele gata preparate

Teoretic, salata este sănătoasă, nu? Categoric. Cu toate acestea, s-ar putea ca ingredientele prezente în salată să adauge calorii de care nu ai nevoie. Dressingul sau sosul folosit în salată poate fi mult mai caloric decât cel preparat de tine acasă.

Gustările fără gluten

Sigla "fără gluten" devine foarte populară în prezent, dar produsele alimentare care nu conțin gluten nu sunt bune pentru sănătatea organismului. Prăjiturile sau bomboanele fără gluten pot suna mai sănătoase și te pot salva de grăsimile nesaturate, dar pot adăuga grame de zahăr, care este atât dăunător sănătății, cât și bogat în calorii.


Credit foto: www.scoopempire.com


S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

De ce e bine să folosești balsam de buze-nr.16(494)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 23 lei

6 luni - 46 lei         

12 luni - 91 lei

" "