Mâncărurile bogate în grăsimi, retenția de apă și lipsa mișcării duc la apariția celulitei. Însă, dintre toate, alimentația de zi cu zi este cea mai importantă, de aceea trebuie să-i acorzi o atenție sporită dacă vrei să previi apariția aspectului neplăcut de coajă de portocală al pielii.


Citricele

Dacă ai celulită, primul pas este să ai grijă ca pielea ta să fie permanent hidratată. Portocalele și lămâile te pot ajuta în acest sens, consumul lor ajutând la eliminarea toxinelor din corp și la echilibrarea pH-ului pielii. Folosește zeamă de lămâie în salată, bea suc proaspăt de portocale, iar efectele pozitive nu vor întârzia să apară.

Sfecla roșie

Această legumă conține licopen, un pigment cu putere antioxidantă care îmbunătățește arderile la nivel celular. Leguma mai conține potasiu și vitaminele A și E, care mențin sănătatea pielii.

Carnea albă și peștele

Proteinele din carnea albă (cea de pui, spre exemplu) și din pește au efect diuretic. Sunt molecule grele, care scot apa din fluxul sanguin, aceasta fiind apoi evacuată prin urină. Au efect invers sării, care reține apa în organism.

Castravetele

Nu are mult sodiu în compoziție, dar conține mult potasiu – unul din cele mai bune diuretice naturale. Este foarte eficace pentru eliminarea apei din organism, fiind în același timp prietenos cu silueta, datorită aportului caloric scăzut (12 calorii la suta de grame).

Broccoli

Conține acid alfa lipoic, un antioxidant care e solubil în grăsimi. Astfel, compusul pătrunde cu ușurință prin membrana celulară, protejând organismul de acțiunea radicalilor liberi și favorizând metabolismul ceular al gucozei. Broccoli mai este și o sursă excelentă de vitamina C și de fibre care stimulează tranzitul intestinal, contribuind la eliminarea toxinelor din organism.

Cicolata neagră

Probabil crezi că dulcele este interzis când lupți împotriva kilogramelor în plus și mai ales cu celulita, însă regula nu este valabilă în cazul ciocolatei negre – dacă o mănânci cu măsură. Antioxidanții din compoziția sa contribuie la sănătata pielii.

Ananasul

Bogat în potasiu, este fructul diuretic prin excelență. Este ideal pentru a elimina apa în exces și pentru a combate celulita. Fibrele insolubile pe care le conține activează tranzitul intestinal. A se consuma totuși cu moderație, fiindcă este foarte dulce!

Oțetul de mere

Câteva picături de oțet de mere acționează ca un tonic digestiv, elimină toxinele din corp și excesul de apă.

Bonus: nutriție

Întăresc imunitatea!

*Probioticele din iaurt sunt bacteriile sănătoase care protejează organismul și întăresc imunitatea. Iaurtul natur este o sursă excelentă de probiotice. Variantele cu fructe conțin o cantitate mare de zahăr și nu conțin culturi de microorganisme benefice.

*Pe lângă faptul ca are un gust plăcut, sucul de morcovi are un conținut ridicat de substanțe nutritive.Vitamina C, potasiu, fier, sodiu și fosfor - toate acestea sunt ideale pentru susținerea sistemului imunitar. Consumă zilnic un pahar de suc de morcovi, mai ales în perioadele reci.

*Deficiența de zinc este o problemă nutrițională des întâlnită, mai ales în cazul persoanelor adulte. Carnea de vită este o sursă bogată de zinc de care sistemul imunitar are nevoie în lupta cu virusurile.


S-ar putea să-ți placă și:

Loading...

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

" "