Ce poți mânca sănătos la prânz!



 

Te gândești de ceva timp să începi să adopți un stil de viață sănătos? Poți începe prin a mânca micul dejun și prânzul, care trebuie să conțină cât mai multe legume și fructe, dar din care organismul își poate asimila substanțele nutritive de care are nevoie.


Dacă la micul dejun nu trebuie să lipsească iaurtul, cerealele cu lapte sau fructele, iată ce poți mânca la masa de prânz.

O salată mare


Oamenii sănătoși mănâncă salate la prânz, care conține multe proteine și care pot fi preparate din legume de tot felul, alături de care poți pune carne de pui la grătar, somon sau ton ori un ou fiert. Pentru o aromă mediteraneană, pune brânză, măsline, semințe sau nuci. Acestea îți vor oferi plusul de proteine și fibre de care ai nevoie, în timp ce avocado îi va da organismului grăsimile sănătoase.

Iaurt grecesc cu fructe


Îmbogățește iaurtul cu fructe de pădure proaspete și cereale integrale pentru un prânz delicios. Iaurtul grecesc este sursă bogată de proteine și este foarte sățios. În plus, există un echilibru între proteine, grăsimi sănătoase, fibre și carbohidrați complexi, care te mențin sătulă pentru mai mult timp. În plus, fructele conțin vitamine și minerale importante și necesare pentru buna funcționare a organismului, inclusiv a creierului.

Pui la grătar cu broccoli


Dacă vrei să slăbești câteva kilograme, carnea de pui și broccoli ar putea deveni meniul preferat la masa de prânz. Este ușor de gătit și foarte sățios, este bogat în proteine și are un conținut scăzut de carbohidrați. O porție de pui la grătar cu broccoli are mai puțin de 400 de calorii. Adaugă peste ele puțin ulei de măsline, oțet și alte condimente preferate.

Omletă cu legume


Omleta o poți găti de dimineață, o pui într-o casoletă și o iei cu tine la muncă ca s-o mănânci la prânz. O poți face din trei ouă, în care pui mai multe feluri de legume, cele care-ți plac. Alături de omletă merge foarte bine o salată verde, în care pui doar sare, oțet și ulei de măsline. Proteinele din ouă și fibrele din legume dau senzație de sațietate și nu va mai trebui să mănânci așa de des.

Credite foto: www.thelist.com




S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

Alimente care îți dau energie-nr.37(463)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 18 lei

6 luni - 35 lei            

12 luni - 69 lei