Renunță la cântar. Te minte! Iată ce trebuie să iei în considerare dacă vrei să slăbești



 

Noul an aduce noi dorințe și obiective. Ne dorim să devenim mai buni, să învățăm mai mult sau să ducem un stil de viață mai sănătos. Mesele de sărbătoare își spun cuvântul, iar mulți dintre noi își doresc ca în următoarele luni să dea jos și câteva kilograme, mai ales după ce cântarul a arătat mai mult decat am fi vrut. 

Un dietetician ne sfătuiește să renunțăm pentru totdeauna la cântar pentru că nu arata adevărata greutate. 

Leanne Ward, în vârstă de 28 de ani, din Brisbane, Australia, ne-a aratătat cum a pus mai mult de două kilograme în doar 18 ore, prin intermediul unor fotografii. 

"Ți s-a întâmplat vreodată să te urci pe cântar și să ți se oprească inima? Da, cunosc sentimentul. Ți se rupe sufletul. Cum ar fi însă dacă ți-aș spune  că există o altă modalitate de a măsura sănătatea și fericirea?", a scris aceasta pe pagina ei de Instagram. 

Nutriționiștii recomandă de multe ori ca alternativă măsurarea indicelui de masă musculară (BMI). 


Iată de ce cântarul NU reflectă realitatea

"Nu există cântărire perfectă și nu există un număr magic care te va face fericită, sănătoasă sau fit. Este doar un simplu număr, care fluctuează zilnic. Încetează să obții acel număr de kilograme, ci concentrează-te pe efortul pe care îl depui zilnic", a explicat Leanne.

Un alt motiv pentru care nu ar trebui să te încrezi în cântar este că femeile rețin apă.  "Retenția de apă, balonarea, menstruația, toate acestea afectează numărul kilogramelor. Iată cât de mult poate fluctua greutatea în mai puțin de 24 de ore", a adăugat ea.  


"Totodată, cântarul nu va reflecta niciodată munca depusă. Îmi amintesc că urmam o dietă strictă și petreceam foarte mult timp în sala de sport, însă numărul kilogramelor rămânea același", a mai scris ea. 

În cele din urmă, aceasta susține că tu, ca și persoană, nu ești definită de un număr. 

La final, aceasta are și un sfat pentru femeile care vor să slăbească: "Le îndemn pe femei să vadă sănătatea și mișcarea ca pe o investiție în viitor. Dacă ești bolnav, îți faci o programare la doctor. La fel ar trebui să fie și cu sportul. Programează-ți câteva ore în program și consideră-le întâlniri de la care nu poți lipsi". 

Sursă: dailymail.co.uk


S-ar putea să-ți placă și:

Loading...

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

" "