De câți carbohidrați are nevoie organismul



 

Carbohidrații sunt principala cauză a îngrășării, de aceea, este redus consumul de orez, fasole sau legume atunci când o persoană decide să slăbească. Cu toate acestea, este esențial să se știe că nu toți hidrații de carbon sunt nesănătoși.

Dacă sunt alese cu grijă,glucidele pot oferi mai multe avantaje sănătății,altele decât reducerea greutății și din acest motiv,hidrații de carbonposedă un loc aparte în orice dietă.

Carbohidrații furnizează energia de care organismul are nevoie pe parcursul întregii zile pentru a îndeplini activitățile zilnice.

Citește și:Slăbește mâncând carbohidrați!

Sursa de glucoză este precum zaharurile care sunt mâncate.

Iată cum să faci selecția sănătoasă de carbohidrați:

Carbohidrații buni sunt cei care nu sunt prelucrați. Aceștia sunt bogați în nutrienți și antioxidanți și,prin urmare,sunt o sursă de fibre. De aceea,ei au nevoie de mai mult timp pentru a fi digerate. Acestea includ fructe,legume și cereale integrale.

Hidrații de carbon,care sunt prelucrați,cum sunt produsele de patiserie și pâinea albă sunt digerate mai repede și nivelul de zahăr din sângecrește foarte repede.

Multe persoane elimină complet carbohidrații din dieta lor,gândindu-se că acestea sunt responsabile pentru creșterea în greutate. Cu toate acestea,acest lucru nu este adevărat. Hidrații de carbon sunt mai scăzuți caloric decât proteinele sau grăsimile. Prin urmare,vei termina mâncând mai mulți carbohidrați.

Vezi și:5 carbohidrați buni,pentru diabetici

De aceea,produsele alimentare bogate în hidrații de carbon ar trebui să fie consumați cu moderație,în scopul de a menține un echilibru în greutatea corporală.

Cât de mulți carbohidrați ar trebui mâncați depinde de stilul de viață pe care fiecare persoană îl are.

Dacă ești o persoană sportivă și stilul de viață este unul activ,atunci trebuie mâncate mai multe glucide.

Dacă lipsesc activitățiile fizice,atunci va trebui să reduci consumul de carbohidrați.

Și,dacă ești extrem de activă din punct de vedere a antrenamentului fizic,atunci în alimentație ar trebui să existe un echilibru de grăsimi și carbohidrați. Ambele sunt esențiale pentru energie.

Sursă+credit foto:www.boldsky.com

S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

Boli care se iau de la ștrand sau piscină- nr.29(455)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 18 lei

6 luni - 35 lei   

12 luni - 69 lei