De ce este important să mâncăm o pară pe zi!



 

Perele sunt, fără îndoială, unele dintre cele mai sănătoase și cele mai benefice fructe. Au proprietăți răcoritoare, apă, fibre, vitamine și minerale, care nu trebuie să lipsească din dieta zilnică.

Fie că este verde sau galbenă,aceasta este sănătoasă și este bogată în substanțe nutritive,apă,minerale,fibre sau vitamine. Sunt bune pentru oricine,și sunt ingredientul perfect pentru produse de patiserie și sucul de la micul dejun.

Iată care sunt beneficiile perei:

Perele conțin vitaminele A,B,C,și E,acid folic,fibre,potasiu,săruri minerale,zaharuri,iod,fier și calciu. Ele sunt supliment de vitamină perfecte pentru a începe ziua,care este motivul pentru care,de multe ori este recomandat ca un fruct să fie mâncat la micul dejun.
    
Ele sunt antibacteriene. Datorită taninilor și acidului cafeic,protejează organismul de diferite infecții și boli. Luptă împotriva radicalilor liberi. Acestea sunt substanțe care atacă celulele,cauzând îmbătrânirea. Perele sunt bogate în antioxidanți,ceea ce le face perfecte pentru a avea noi,o piele tânără. În plus,sunt o sursă de vitamina C,aproape în 13 % din aceasta,precum și vitamina K. Este o sursă perfectă de sănătate.

Au grijă de inimă,reglează circulația sângelui și previne accidentul vascular cerebral. În pere se găsește și o cantitate mare de fibre,care ajută la eliminarea sărurilor biliare și reduce colesterolul rău. Mai multe studii arată că,consumul de pereîn fiecare zi,reduce până la 15 % șansele de a suferi de accident vascular cerebral.

Previne cancerul.Conținutul lor ridicat de antioxidanți,împreună cu vitamina C,fibre și acid folic,le face perfecte pentru construcții de celule. Acest lucru le face un protector excelent pentru mai multe tipuri diferite de cancer. De fapt,multe studii vorbesc despre cum perele ajută la eliminarea substațelor chimice cancerigene care se acumulează în colon. Perele sunt,de asemenea,mediatori excelenți pentru femeile aflate la menopauză,protejându-le de dezvoltarea de cancer de sân.

Ameliorează constipația. Datorită conținutului lor ridicat de fibre și proprietățile lor detoxifiante,perele sunt o modalitate excelentă de a promova intestine sănătoase,și pentru a proteja flora.

Reglează digestia grea.Dacă suferi frecvent de balonare și senzație de greu,nu ezita să bei suc de pere sau să mănânci o pară întreagă. Acesta conține pectină,care este benefică pentru prevenirea efectelor pentru digestie.

Rețetă pentru suc de pere

Suc de pere

Perele pot fi găsite pe tot parcursul anului,dar totul depinde de tipul de pere. Dar,conform specialiștilor,sunt,în general,cele mai bune cele din iunie până în luna februarie. Consumă-le proaspete,ca un jeleu,coapte sau ca suc la mic dejun.

Ai nevoie de:

-două pere
    
-o jumătate de pahar de apă
   
-o linguriță de miere

-suc de lămâie

Mod de preparare

În primul rând,spală și curăță cele două pere,apoi taie-le pe jumătate și amestecă-le în blender. Odată ce sucul este gata,amestecă-l cu apă,ca să nu fie prea gros,și adaugă câteva picături de suc de lămâie și lingurița de miere pentru a-l îndulci.

S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

7 pași pentru o piele mai tânără-nr.33(459)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 18 lei

6 luni - 35 lei       

12 luni - 69 lei