Dieta pentru o inimă sănătoasă



 

Greutatea normală scade riscul de a dezvolta afecțiuni, precum diabet, obezitate, hipertensiune arterială și alte boli cardiovasculare. Uite ce alimente trebuie să se regăsească în alimentația ta, pentru a te menține sănătoasă.


În dieta recomandată de cardiologi, sursa primară de proteine este oul, și cele care nu lipsesc sunt fructele și legumele. În plus, medicii mai recomandă și 30 de minute de mișcare, zilnic. De asemenea, micul dejun trebuie să fie bogat în proteine și fibre. Așadar, poți alege orice alimente vrei. Urmează dieta timp de o săptămână, o dată la câteva luni.

Iată ce trebuie să includă dieta recomandată de cardiologi:

Ziua 1

Prânz: o cană de iaurt, un ou fiert și o portocală;
Cină: două ouă fierte, două felii de pâine, jumătate de castravete sau o salată dintr-o salată verde cu două roșii.

Ziua 2

Prânz: același meniu ca în prima zi;
Cină: o felie de pâine, 125 de grame de carne de pui fiartă, o ceașcă de ceai sau de cafea fără zahăr și o portocală.

Ziua 3

Prânz: 1 castravete, un ou fiert și o portocală;
Cină: 125 gr carne de pui fiartă sau la cuptor, o felie de pâine, o portocală.

Ziua 4

Prânz: o felie de pâine, două felii de brânză și o portocală;
Cină: același meniu ca în ziua a treia.

Ziua 5

Prânz: o felie de pâine, 200 gr carne de pui sau pește și o roșie;
Cină: un morcov, doi cartofi fierți și mazăre, toate fierte.

Credit foto: www.hawaiipacifichealth.org


S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

7 pași pentru o piele mai tânără-nr.33(459)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 18 lei

6 luni - 35 lei       

12 luni - 69 lei