Moduri naturale de detoxificare



 

Organismul are nevoie primăvara de o detoxificare. Acest proces de eliminare a toxinelor și deșeurilor din corp poate fi făcut prin intermediul câtorva schimbări alimentare, și anume:

Mănâncă mai multe legume cu gust amar

Trebuie să existe un echilibru de arome în alimentația ta – sărat, dulce, acru și amar -, care sunt necesare pentru curățarea ficatului. Legumele cu gust amar precum usturoiul verde, păpădia, varză etc. Toate verdețurile amare cu frunze sunt surse importante de substanțe nutritive și au efect detoxifiant.

Bea apă cu suc de lămâie

Începe ziua bând un pahar de apă călduță cu suc de lămâie. Vitamina C, potasiu, magneziu și cupru – substanțe nutritive prezente în băutură ajută la asimilarea corectă a fierului și calciului din celelalte alimente pe care le consumi. În plus, apa cu lămâie stimulează funcția ficatului și elimină toxinele deoarece acționează ca un diuretic, combătând astfel și retenția de apă din corp.

Ceaiuri medicinale

Există plante medicinale și suplimente care ajută la detoxifierea ficatului, cum sunt laptele de ciulin și rădăcina de păpădie. A fost demonstrat că aceste plante medicinale îmbunătățesc funcția hepatică și detoxifică organismul datorită proprietăților pe care le dețin. Prepară-ți un ceai din ierburi medicinale, adăugând o felie de lămâie sau suc.

Mai multă apă

Pe lângă apa cu lămâie, la fel de eficiente în procesul de detoxifiere este și apa cu diferite arome. Dar cât de multă apă ar trebui să bei? Specialiștii recomandă să se împartă în două greutatea corporală și să se bea câte 2-3 litri de apă cu diferite arome pe zi. Recomandate sunt fructele de pădure, menta, pepenele galben, felii de castravete, felii de lime, orice fruct.

Mai multe salate

O salată foarte mare, cu cele mai proaspete verdețuri este un tonic de primăvară imbatabil pentru corp. Ridichi, castravete, salată verde, semințe de chia, semințe de cânepă, fenicul ras, două linguri de ulei extravirgin, oțet de cidru de mere și suc de lămâie, rețetele de salate sunt nenumărate. Recomandate sunt două până la cinci porții de legume pe zi, majoritatea bogate în fibre.

Mai puține proteine

Din cele patru anotimpuri, primăvara este perioada în care corpul se descurcă și cu o cantitate mai mică de proteine. Este momentul în care poți renunța la carne, și să mănânci în schimb mai multe legume împreună cu carne slabă.


Credit foto: www.rd.com

S-ar putea să-ți placă și:

Loading...

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

Trucuri pentru machiaj rezistent la apă - nr.27 (505)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 23 lei

6 luni - 46 lei                

12 luni - 91 lei

" "