Greșeli matinale care te îngrașă



 

Obiceiurile din fiecare dimineață pot interfera cu activitatea normală a metabolismului, pot afecta nivelul de energie și pot provoca creșterea în greutate. Probabil că și tu ai o anumită rutină, peste care nu treci niciodată, dar este posibil ca ele să nu fie tocmai cele mai corecte.


Iată care sunt cele mai frecvente greșeli pe care majoritatea le facem fără să ne dăm seama:

Nu bei apă

Un obicei pe care-l avem majoritatea este că nu bem apă după ce ne trezim. Pentru a ne menține în formă, este necesar să ne începem ziua cu 1-2 pahare de apă călduță. Apa ajută la curățarea corpului de toxine și la stimularea metabolismului. Mai mult, reduce pofta de mâncarea și cantitatea de calorii consumate. Așadar, începe de mâine să bei câte un pahar de apă după ce te trezești, pentru a accelera procesul de slăbit.

Mănânci alimente procesate la micul dejun

O altă greșeală majoră este consumul de alimente procesate la micul dejun, lucru care-ți poate sabota procesul de pierdere în greutate și sănătatea. Prima masă din zi nu trebuie să conțină cartofi prăjiți și alte alimente procesate, ci trebuie să ai alternative mai sănătoase precum fructe, fulgi de ovăz, iaurt, nuci etc.

Nu mănânci micul dejun

Micul dejun este cea mai importantă masă din zi. Ea stimulează nivelul de energie și îi oferă corpului tot ce are nevoie pentru a-și îndeplini funcțiile și pentru stabilizarea nivelului de glucoză. Așadar, nemâncând micul dejun este o altă greșeală frecvent întâlnită.

Nu practici sport

Exercițiile de dimineață ajută la arderea caloriilor și prevenirea creșterii în greutate. Potrivit unui studiu publicat în Jurnalul Britanic de Nutriție, exercițiile făcute dis de dimineață stimulează metabolismul să ardă mai multe grăsimi și contribuie la slăbit.

Dormi prea mult

Știai că mai puțin de 7 ore de somn pe noapte sunt asociate cu pierderea în greutate? 7-8 ore de somn sunt recomandate pentru menținerea sănătății, dar persoanele care dorm mai mult de 10 ore riscă să se îngrașe. cauza? Mic dejun pierdut și metabolism care-și începe activitatea mai târziu.

Mănânci micul dejun prea târziu

Așteptând prea mult pentru mâncarea micului dejun poate contribui la creșterea în greutate, deoarece corpul cu are suficientă energie pentru a stimula funcțiile. În consecință, stomacul este gol și provoacă creșterea producției de sucuri acide, ca răspuns, lucru care poate provoca gastrita. Recomandat este să se mănânce micul dejun în prima oră după trezire.


Credit foto:
www.greatist.com


S-ar putea să-ți placă și:

Loading...

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

Trucuri pentru machiaj rezistent la apă - nr.27 (505)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 23 lei

6 luni - 46 lei                

12 luni - 91 lei

" "