Obiceiuri sănătoase din toată lumea



 

Ești îngrijorată de felul în care consumi alimentele? Crezi că în alte țări acestea sunt mai sănătoase și că oamenii sunt mai sănătoși? Iată care sunt cele mai sănătoase obiceiuri practicate în întreaga lume, în materie de gastronomie!

Japonia

În Japonia,este pus accentul pe aspectul alimentar. Aceștia mănâncă porții mici și mereu consumă legume colorate,de sezon. Aceasta este o soluție ideală,deoarece dimensiunea porțiunii reduce aportul caloric și legumele furnizează sustanțele nutritive de care corpul are nevoie. Nu numai atât. Este cunoscut faptul că mâncăm cu ochii și că o masă cu un aspect mai plăcut,foarte probabil o să ne facă să mănânci mai mult,mâncarea fiind mai atrăgătoare. În Japonia,doar 5 % din populație,este clasificată ca fiind obeză.

Etiopia

Dieta etiopiană este considerată una dintre cele mai sănătoasă din lume și este formată din multe legume rădăcinoase,fasole,linte,și foarte puțin pe produse lactate. Ei folosesc ceva numit „flourc teff” pentru a face pâine,care este bogată în fibre,vitamina C și proteine. Acest tip de cereală poate fi un înlocuitor pentru orez.

Mexic

În Mexic,vei vedea adesea căni cu apă aromată,preparată prin amestecarea de semințe de fructe cu zahăr și apă. Astfel este încurajat consumul de apă. Deși versiunea mexicană este foarte dulce,este ușor de a o face mai sănătoasă prin infuzarea apei,cu castraveți,căpșuni sau flori de iasomie. Este o băutură de viață elegantă pentru a obține mai mult în planul de zi a unei alimentații sănătoase.  

Italia

La masă,mereu trebuie să existe un pahar de vin roșu. A fost sugerat faptul că,consumul moderat de vin poate crește longevitatatea și reducerea dezvoltării bolilor cardiovasculare. Acest lucru se întâmplă atunci când este consumat moderat.

China

Mâncând cu bețișoarele se încetinește aportul alimentar și,de asemenea,chinezii au perfecționat arta de peste veacuri. În plus,studiile arată că atunci când mănânci mai lent poți ajunge la un consum caloric mai mic. Dacă vrem să mâncăm precum chinezii,trebuie să învățăm să mâncăm cu bețișoare.

 Grecia  

Din Grecia,o alimentație sănătoasă se bazează pe folosirea frecventă a uleiului de măsline. Acesta este bogat în acizi grași Omega 3. La fel de cunoscut este faptul că alimentația lor se bazează pe consumul de legume,și că nu există o masă fără legume. A fost demonstrat faptul că o dietă bazată pe legume ajută pielea să rămână tânără și radiantă.

Olanda

Olandezii sunt cunoscuți pentru faptul că sunt foarte rezervați în ceea ce privesc gustările între mese. Aceștia dacă beau un ceai,nu mănâncă decât un biscuite,nu mai mult. Este un obicei alimentar sănătos cu care multă lume se confruntă.

 Franța  

Francezii sunt cunoscuți pentru faptul că includ multe alimente bogate în alimentația lor,dar nu mănâncă prea mult din ea. Aceștia,la fel ca și japonezii,consumă porții mici și într-un ritm lent,lucru care ajută la reducerea aportului caloric. În plus,aceștia consumă foarte rar fast-food sau mâncare prelucrată.

Brazilia

În cele din urmă,în Brazilia,fructele nu sunt evitate pentru conținutul lor natural de zahăr,deoarece sunt de acolo. De fapt,acestea sunt consumate de către atleți ca o sursă naturală de energie,înainte de antrenamente. O băutură pe bază de energie cu zahăr este ceea ce au nevoie.

S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

7 pași pentru o piele mai tânără-nr.33(459)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 18 lei

6 luni - 35 lei       

12 luni - 69 lei