Rețeta celui mai sățios smoothie



 

Acest smoothie sățios este ideal pentru persoanele care vor să slăbească, el fiind considerat și o băutură-detox. Pe lângă faptul că elimină toxinele și impuritățile din organism, substanțele nutritive din smoothie îmbunătățesc funcțiile ficatului, rinichilor și intestinelor, ajutându-te să slăbești sănătos.


Ingredientele folosite în prepararea smoothie-ului sunt surse bogate de fibre, minerale, vitamine, antioxidanți, proteine și acizi grași esențiali, care au efecte pozitive asupra organelor din organism, menținându-le sănătoase. În plus, îmbunătățesc nivelul de energie, stimulează metabolismul și oferă sațietate pentru o perioadă mai lungă.

Rețeta smoothie-ului

Ai nevoie de:

-    2 pere (descojite)

-    1 lingură semințe de chia

-    3 linguri fulgi de ovăz

-    200 ml apă

-    ștevie (opțional)

-    scorțișoară (opțional)

Info: dacă perele sunt organice, le poți pune cu tot cu coajă, care este bogată în fibre.

Mod de preparare:

Cu o seară înainte, pune fulgii de ovăz și semințele de chia în paharul cu apă. Acoperă-le și lasă-le la înmuiat. A doua zi dimineața, când vrei să prepari smoothie-ul, pune într-un vas mai înalt semințele de chia și fulgii de ovăz împreună cu apa. Adaugă cuburile de pară și ștevia (pentru îndulcit). Procesează pentru câteva minute ingredientele cu blenderul. Oprește-te când capăta o textură omogenă. Toarnă-l în pahar, apoi presară pe deasupra puțină pudră de scorțișoară.

Cum și când se bea

Cel mai bun moment pentru a bea smoothie-ul este în primele ore ale dimineții (înainte de micul-dejun). Continuă să îl bei zilnic, timp de o lună, după care faci o pauză.


Credit foto: www.peanutbutterandpeppers.com




S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite


Ultima ediție
Click! pentru femei

Top 10 surse de vitamina D-nr.50(476)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 23 lei

6 luni - 46 lei      

12 luni - 91 lei