Scapă de stres mâncând!



 

Da, ai auzit bine! Anumite alimente te pot duce în al 9-lea cer, și asta fără kilograme în plus. Nu crezi? Încearcă-le!

SPANACUL

Această plantă cu frunze închise la culoare este plină de carotenoide,o clasă de substanțe nutritive aflată în strânsă legătură cu starea de optimism,și asta,potrivit unui studiu recent realizat de cercetătorii de la Harvard. Această verdeață stopează,de asemenea,și declinul cognitiv asociat cu înaintarea în vârstă.

CIUPERCILE

Sunt singurele plante-sursă de vitamina D,un nutrient important ce poate contracara efectele stresului. Ciupercile ameliorează starea de amorțeală sau tulburările afective de sezon. Consumă-le mai mult crude,în salate,sau foarte puțin ținute pe grătar.

SFECLA

O porție de sfeclă (crudă sau conservată),conține cu până la 30 % din valoarea zilnică necesară de acid folic,o vitamină din complexul de B-uri,care elimină oboseala,starea de moleșeală,dar și insomniile.

SCORȚIȘOARA

Acest condiment îmbunătățește starea de spirit,reglând organismul prin optimizarea cantității de zahăr din sânge. Scorțișoara poate,de asemenea,să dezmorțească un creier somnoros-miroase un baton de scorțișoară.

CEAIUL VERDE

Un studiu a descoperit că cei care consumă ceai verde în mod regulat au înregistrat la teste un nivel semnificativ mai mic de stres decât cei care nu au consumat vreodată acest ceai. Cercetătorii sugerează că L-teanina,un aminoacid din ceaiul verde,poate fi responsabil pentru efectul calmant.

OVĂZUL

Acest tip de cereale integrale stimulează producția de serotonină din corp. Ovăzul se descompune încet,păstrând astfel nivelul zahărului din sânge stabil.


Citește și:

Ciuperci proaspete sau conservate?

Totul despre gastrita pe fond de stres


S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

Păpușa Barbie, mai mult decât o jucarie - nr. 25 (451)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 18 lei

6 luni - 35 lei

12 luni - 69 lei