Shake-ul cu proteine te ajută să slăbești



 

Este adevărat că shake-urile proteice sunt de obicei consumate de persoanele care practică sport pentru o creștere mai rapidă a masei musculare. Poate nu știai, dar proteinele stimulează metabolismul și, implicit, arderea grăsimilor. 


Da, ceea ce mulți dintre noi nu știm este că proteinele au capacitatea de a arde grăsimea corporală - aceasta este o regulă generală. În plus, alimentele bogate în proteine sau suplimentele de proteine tonifică corpul.

De asemenea, suntem conștienți de faptul că acumularea de grăsimi corporale în exces poate provoca o serie de boli, cum sunt obezitatea, colesterolul crescut, tensiunea arterială ridicată, dureri articulare și așa mai departe.

Pentru a preveni afecțiunile, trebuie să ai un stil de viață activ, să faci sport și să te menții la o greutate optimă. Acumularea de grăsimi excesive este, de obicei, rezultatul obiceiurilor alimentare nesănătoase, dezechilibrului hormonal, eredității etc.

Așadar, este foarte important să faci anumite modificări în stilul de viață. De multe ori, este posibil să nu ai timp să mănânci toate cele trei mese din zi, iar asta înseamnă că nu ai de unde să iei substanțele nutritive, cum sunt vitaminele, proteinele și alimentele cu un conținut scăzut de grăsimi care pot favoriza procesul de pierdere în greutate.

Iată rețeta unui shake bogat în proteine, care este rapid și simplu de făcut.

Banana este bogată în potasiu, un mineral care stimulează metabolismul și care crește nivelul de energie pentru a face față efortului provocat de exercițiile fizice, arzând în același timp un număr mai mare de calorii. Laptele de migdale și albușurile sunt surse importante de proteine, ele fiind substanțe nutritive care stimulează metabolismul și arderile de grăsimi. În plus, proteinele sunt cele care joacă un rol în tonifierea mușchilor.

Ai nevoie de:

-    1 banană
-    ½ cană lapte de migdale
-    2 albușuri

Mod de preparare:

Pune într-un bol înalt toate ingredientele. Procesează-le pentru câteva minute cu blenderul până obții o textură cremoasă. Nu adăuga zahăr. Se bea o dată pe zi. De preferat, după exerciții fizice.

Pe lângă acest shake bogat în proteine, este important să mănânci sănătos și să faci sport în fiecare zi, cel puțin 40 de minute.


Credit foto: www.food-hacks.wonderhowto.com




S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite



Ultima ediție
Click! pentru femei

Cum recunoști un mincinos-nr.42(468)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 23 lei

6 luni - 46 lei 

12 luni - 91 lei