Tipuri de brânză bune pentru sănătatea ta



 

Sursă importantă de calciu şi de proteine de origine animală, brânzeturile se numără printre cele mai consumate alimente. Conţin multe vitamine şi minerale, de aceea sunt produse potrivite pentru orice categorie de vârstă.

Brânza de capră

Bogată în vitamina B12,brânza de capră este recomandată persoanelor care nu se pot concentra sau au stări de anxietate. Având un conţinut mic de grăsimi,brânza de capră poate fi consumată şi de persoanele care suferă de afecţiuni renale şi ale colecistului,ateroscleroză şi obezitate. Abundă în vitaminele A,B,D,K,dar şi în minerale esenţiale (calciu,fosfor,potasiu şi magneziu). Din acest motiv,are un rol esenţial în combaterea anemiei,alergiilor de mai multe feluri şi a tulburărilor digestive.


Citeşte şi:

Salată cu brânză şi roşii

Vinete gratinate cu roşii şi brânză

Macaroane cu tofu la cuptor


Urda

Dintre toate sortimentele de brânză,urda conţine cea mai puţină grăsime,11-12%,de patru ori mai puţină decât telemeaua. Din acest motiv,este indicată persoanelor cu hipercolesterolemie. Acest tip de brânză conţine un anumit gen de proteine foarte importante pentru sănătatea muşchilor. Astfel,urda este indicată în alimentaţia copiilor şi persoanelor care depun efort fizic susţinut. Este foarte bună şi pentru cei care suferă de afecţiuni hepato-biliare,pentru că aminoacizii cu sulf din compoziţia ei sunt benefici atât pentru ficat,cât şi pentru rinichi. Poţi mânca acest tip de brânză cu verdeţuri ori legume.

S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

7 motive ca să mănânci broccoli-nr.7(485)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 23 lei

6 luni - 46 lei 

12 luni - 91 lei

" "