Topul alimentelor care îngrașă cel mai mult pe timpul verii



 

Pline de zahăr, grăsimi, conservanți, aceste alimente nu merită să se regăsească în meniul tău din vara aceasta și desigur, nici în restul zilelor. Pe lângă cel mai important aspect care trebuie menționat, acela că nu sunt sănătoase, aduc și kilograme în plus, pe care cu siguranță nu ți le dorești.

Înghețata

Desertul preferat al copilăriei, răcoros și gustos, n-ai cum să nu-l adori. Însă dacă te gândești că o singură vafă poate conține chiar și peste 200 de calorii și poate avea mult zahăr în compoziție și toppinguri, numărul acestora crește considerabil. Poți opta mai degrabă pentru o înghețată preparată acasă, din fructe date la blender și ținute câteva ore la congelator.

Vata de zahăr

Vata de zahăr, așa cum îi este și numele, nu conține zahăr, ci este obținută în totalitate din acesta. Are 200 de calorii, coloranți artificiali și poate crește riscul apariției ADHD la copii, conform studiilor făcute de Universitatea din Ohio. În plus, nu le este recomandată sub nicio formă persoanelor cu sistemul imunitar scăzut sau gravidelor, deoarece vasul în care se face vata de zahăr poate fi contaminat cu diverși microbi patogeni.

Mâncarea de fasole

Fasolea este un aliment minune, bogată în fibre, proteine și aminoacizi, recomandată în special vegetarienilor, reprezentând o opțiune extrem de sănătoasă și hrănitoare. Dacă ești preocupată de siluetă, trebuie să ai grijă să nu o consumi într-o cantitate mare, deoarece doar o cană de fasole conține 280 de calorii.

Pina colada

Denumirea sa te duce automat cu gândul la vacanță, la după-amiezile petrecute pe plajă, dar când te gândești la cât de multe calorii conține un pahar de pina colada, parcă îți vine să renunți la ea. În special pe timpul verii când vrei să ai un corp armonios. Romul, crema de cocos, sucul de ananas, cumulează 600 de calorii! Și asta fără să mai pui la socoteala frișca și alte toppinguri de decor.

Salata de paste

Doar pentru simplul fapt că poartă denumirea de salată nu înseamnă că reprezintă și o variantă sănătoasă și prietenoasă cu silueta ta. Pastele rafinate și sosurile pe care le conțin, pot deveni adevărate bombe calorice. Optează mai degrabă pentru o salată verde, cu frunze de spanac, roșii, castraveți și câteva cuburi de brânză și ton.

Compotul de fructe

Este gustos și te-ai putea gândi că este și sănătos datorită faptului că este obținut din fructe. Însă, dacă iei în calcul și zahărul adăugat, vei constata că un pahar de compot poate avea chiar și 200 de calorii și 47 de grame de zahăr, ceea ce este foarte mult. Dacă îți dorești o băutură din fructe, prepară-ți mai bine un fresh.

Nachos

De cele mai multe ori, împreună cu popcornul, nachosul este gustarea preferată din timpul vizionării filmelor. Cu siguranță nu te-ai gândit cât de multe calorii poate avea o porție, 1640! Din care 57 de grame sunt de grăsimi saturate. Așadar, îl face să fie periculos atât pentru siluetă, cât și pentru sănătate.




S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

7 pași pentru o piele mai tânără-nr.33(459)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 18 lei

6 luni - 35 lei       

12 luni - 69 lei