Vrei să mănânci sănătos? Urmează aceste reguli



 

Dar cum să mănânci alimentele preferate și să te menții sănătoasă și greutatea să fie aceeași? Chiar dacă cel care ne împiedică să urmăm obiceiurile alimentare sănătoase este locul de muncă, ei bine, iată câteva reguli de alimentație care sunt foarte ușor de urmat.

Micul dejun:regula 1

Micul dejun nu trebuie să aibă mai mult de 300 de calorii. Ai grijă ca alimentele mâncate să fie scăzute în grăsimi.

Citește și:Idei pentru mic dejun și gustări sățioase cu iaurt

Micul dejun:regula 2

Alimentația de dimineață trebuie să conțină 10 grame de proteine,o cantitate mică de grăsimi și de fibre. Și dacă este mâncată pâine,aceasta trebuie să fie din cereale integrale.

Prânz:regula 1

Asigură-te că nu depășești 400-500 de calorii consumate la masa de prânz. Indiferent de ce ai alege să mănânci,acestea trebuie să fie sățioase. Poate fi un sandwich și o salată.

Prânz:regula 2

Alimentele mâncate la prânz trebuie să conțină 50 % legume. Dacă combini legumele cu orezul,ai grijă ca pe farfurie să se găsească doar vegetale.

Cină:regula 1

Cina nu trebuie să depășească 400 de calorii. De asemenea,evită să mânci în timpul nopții. Acest lucru va duce la modificarea stilului de viață.

 Cină:regula 2  

Pe farfurie trebuie să se găsească 50 % legume,25 % proteine și cereale integrale.

Citește și:5 gustări cu grăsimi prietenoase cu silueta

Gustările dintre mese nu trebuie să depășească 100 de calorii. Acestea trebuie să conțină grăsimi sănătoase,fibre și proteine,care vor reduce apetitul. Evită alimentele procesate.

Sursă:www.boldsky.com

S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

Păpușa Barbie, mai mult decât o jucarie - nr. 25 (451)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 18 lei

6 luni - 35 lei

12 luni - 69 lei