Lifestyle

Dieta alcalină, cu bune și cu rele

Dieta alcalină, cu bune și cu rele

 Dieta alcalină este favorita starurilor de la Hollywood și e urmată de mii de persoane din toată lumea. Promite rezultate spectaculoase - dar ce se ascunde în spatele făgăduielilor? Este ea cu adevărat eficientă? 

Citește tot
Dieta cu semințe de dovleac: slăbești 6 kilograme într-o săptămână

Dieta cu semințe de dovleac: slăbești 6 kilograme într-o săptămână

Toamna este sezonul dovlecilor, de aceea te poți bucura din plin de efectele pe care le au asupra siluetei. Dacă vrei să slăbești rapid și să îți întinerești corpul, introdu în alimentația zilnică semințele de dovleac. Bogate în vitaminele K, B, C, E și A, acestea ajută totodată și la reglarea metabolismului și a densității sângelui.

Citește tot
Mese de prânz cu puține calorii

Mese de prânz cu puține calorii

Pentru a pierde în greutate într-un mod eficient, este foarte important să nu sari peste mese. Chiar dacă eşti ocupată cu munca, poţi servi un prânz delicios şi sărac în calorii. Iată câteva reţete sub 300 de calorii pentru masa de prânz:

Citește tot
Exerciţii fizice pentru leneșe

Exerciţii fizice pentru leneșe

Eşti leneşă, dar îţi doreşti să îţi tonifici corpul? Se poate! Există activităţi pe care le poţi face acasă sau la birou, având un efect similar exerciţiilor de la sală. Descoperă modurile în care poţi arde calorii şi fără să mergi la sală:

Citește tot
Sportul care te ajută să slăbești

Sportul care te ajută să slăbești

Pierderea în greutate este astăzi o prioritate pentru foarte mulți oameni. Dacă vrei să slăbești sau doar să te menții în formă, probabil că vrei să afli cât mai multe despre diete ori sporturile care te ajută să-ți atingi obiectivul. Poate nu  știai, dar baschetul este unul dintre sporturile care oferă rezultatele dorite.

Citește tot
Exerciții fizice pentru ochi

Exerciții fizice pentru ochi

Ne petrecem ore în șir privind în monitoare, activitate care nu are cum să facă bine ochilor. Dacă te trezești deseori cu ochii iritați, roșii, vederea încețoșată, atunci e clar că problemele cu ochii încep să apară. 

Citește tot
Ce să mănânci înainte și după antrenamentul fizic

Ce să mănânci înainte și după antrenamentul fizic

Pentru menținerea sănătății, nutriția este la fel de importantă ca antrenamentul fizic. Dar, în funcție de exercițiile pe care le facem, organismul necesită diferite băuturi și mâncăruri. Ceea ce mănânci înainte și după alergat, pilates, yoga sau ridicat de greutăți poate îmbunătăți sau sabota rezultatele dorite.

Citește tot

În formăVezi mai multe

Pudra de proteine. De ce trebuie să ții cont când o cumperi!

Pudra de proteine. De ce trebuie să ții cont când o cumperi!

Pentru mulţi dintre noi, pulberea proteică este una dintre sursele de proteine de zi cu zi sau de după antrenament. Deşi sunt folosite des, mulţi consumatori nu ştiu cum să aleagă corect aceste pudre. Te-ai întrebat vreodată ce face o pulbere de proteine sănătoasă? Proteinele pot ajuta la promovarea unei greutăţi optime şi ajuta musculatura să se recupereze după efort. Dar ce este extractul de proteine şi ce tip de proteină este cea mai bună?

Citește tot
Obiceiurile zilnice care te îmbătrânesc

Obiceiurile zilnice care te îmbătrânesc

Îmbătrânirea este un proces inevitabil, dar ce faci dacă îmbătrânești înainte de vreme? Ei bine, îmbătrânirea prematură este cea de care tu trebuie să fii conștientă și doar tu ești cea care o poți controla.

Citește tot
Shake-ul cu proteine te ajută să slăbești

Shake-ul cu proteine te ajută să slăbești

Este adevărat că shake-urile proteice sunt de obicei consumate de persoanele care practică sport pentru o creștere mai rapidă a masei musculare. Poate nu știai, dar proteinele stimulează metabolismul și, implicit, arderea grăsimilor. 

Citește tot
Fructe și legume colorate pentru mese echilibrate

Fructe și legume colorate pentru mese echilibrate

O alimentație sănătoasă este una colorată. Fructele și legumele se găsesc în diferite culori: roșu, portocaliu, verde, alb, galben și roșu închis. Fiecare dintre aceste culori reprezintă, în general, o vitamină, un mineral sau un antioxidant specific. De exemplu, legumele verzi sunt bogate în vitamina K și acid folic, iar fructele și legumele portocalii sau galbene sunt surse bogate de betacaroten și vitamina C.

Citește tot

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

Alimente care îți dau energie-nr.37(463)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 18 lei

6 luni - 35 lei            

12 luni - 69 lei