Alternativa sănătoasă la zahăr



 

Zahărul de cocos reprezintă o alternativă sănătoasă pentru zahărul rafinat, deoarece conține minerale și antioxidanți importanți pentru organismul tău. Cu un conținut scăzut de fructoză dar și un indice glicemic scăzut, zahărul de cocos este alegerea ideală pentru alimentația zilnică.

Care sunt, mai exact, beneficiile zahărului de cocos?

1. Bogat în substanțe nutritive

Spre deosebire de zahărul rafinat, zahărul de cocos este bogat în nutrienții necesari unei alimentații sănătoase. Aceste substanțe nutritive se extrag din palmierul de nucă de cocos și includ fier, zinc, calciu, potasiu.

2. Reduce riscul de îngrășare

Datorită conținutului scăzut de fructoză, adăugarea zahărului de cocos în alimentație reprezintă un risc redus de acumulare de grăsime și implicit, îngrășare.

3. Îmbunătățește circulația

Zahărul de cocos are un aport considerabil de fier, ceea ce ajută la îmbunătățirea circulației sângelui. Astfel, se ajunge la o mai bună oxigenare. De asemenea, fierul contribuie la formarea globulelor roșii din sânge, ceea ce previne anemia, oboseala, durerile musculare și durerile de cap.

Spre deosebire de zahărul rafinat, acesta este mai dulce și de aceea este recomandată o cantitate mai mică. Folosește-l la cafea, ceai, prepararea deserturilor sau a smoothie-urilor.

Adaugă zahărul de cocos în alimentația ta și bucură-te de efectele imediate asupra organismului tău. Cu o alimentație echilibrată și bogată în nutrienți și vitamine, vei simți schimbarea imediat.

Sursă foto: www.draxe.com


S-ar putea să-ți placă și:

Loading...

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

Trucuri pentru machiaj rezistent la apă - nr.27 (505)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 23 lei

6 luni - 46 lei                

12 luni - 91 lei

" "