Descoperă cel mai mare beneficiu al semințelor de schinduf!



 

Semințele de schinduf au un mare beneficiu asupra corpului - reduc în mod eficient depozitele de grăsimi. Iată cum le poți folosi pentru efecte maxime.

Ce substanțe se găsesc în compoziția semințelor

Aceste semințe conțin caroten,vitaminele A,B,C și E,calciu,magneziu,zinc,potasiu,aminoacizi și minerale digestive.

În compoziția semințelor de schinduf se găsesc și polizaharide sănătoase care „topesc” grăsimile și ajută la o mai bună metabolizare a zahărului în corp.

Nu în ultimul rând,semințelede schinduf conțin fibre solubile în proporție de 75%,ceea ce înseamnă că are loc o mai bună digestie a alimentelor,iar senzația de sațietate se menține pentru mai mult timp.

Cum le folosești

1. Înmuiate în apă

O cană cu semințe de schinduf se țin la înmuiat în apă o noapte,după care se strecoară. Semințele se mănâncă pe stomacul gol.

2. În combinație cu miere și lămâie

Mărunțește semințele de schinduf,după care fierbe apă într-un ibric,iar când a dat în clocot adaugă semințele. Lasă-le la infuzat 3 ore,după care strecoară compoziția. În lichidul obținut se adaugă puțină miere și suc de lămâie. Se bea în fiecare dimineață câte o ceașcă cu ceai.

3. Sub formă de ceai

Prepară o pastă dintr-un pumn de semințe de schinduf și puțină apă. Pune apă la fiert,iar când dă în clocot adaugă pasta și alte ierburi,precum scorțișoară sau pudră de ghimbir. Acoperă vasul și lasă să stea 5 minute. Bea câte o cană de ceai în fiecare zi,pe stomacul gol. 

S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

7 pași pentru o piele mai tânără-nr.33(459)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 18 lei

6 luni - 35 lei       

12 luni - 69 lei