3 exerciții care-ți tonifică corpul



 

Sportul este extrem de benefic pentru sănătatea fizică și psihică. Poate că stilul de viață foarte aglomerat nu îți permite să mergi în fiecare zi la sală, însă antrenamentul fizic poate fi făcut și acasă. Sunt câteva exerciții care tonifică corpul și pe care le poți face zilnic.


Exercițiu pe perete

Acest exercițiu este foarte benefic pentru întărirea mușchilor de pe picioare și coapse, îmbunătățind în același timp și echilibrul. Lipește spatele de perete, îndepărtează picioarele și lasă-te în jos, apoi ridică-te sus cu forță. Repetă ridicările și coborârile de 10 ori, ținând mâinile pe lângă corp. Un astfel de exercițiu nu durează mai mult de 5 minute.


Exercițiu pentru mâini

Recomandat persoanelor care se antrenează zilnic, acest exercițiu este foarte bun pentru îmbunătățirea circulației sangvine în sânge. Adoptă aceeași poziție ca la flotări, numai că diferența este dată de următorul lucru: din poziția de flotări ridică piciorul stâng, iar în același timp îl ridici în sus și pe celălalt. Repetă de 5 ori.


Genuflexiuni

Pentru acest exercițiu se stă în poziție verticală. Îndepărtează picioarele și întinde mâinile în față. Lasă-te ușor în jos, menținând spatele drept. Stai în această poziție 30-60 de secunde și apoi revii la poziția inițială. Un set trebuie să conțină 10 mișcări. Recomandate sunt cinci seturi.



Credit foto: www.womensok.com

Sursă video: www.youtube.com

S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

De ce e bine să folosești balsam de buze-nr.16(494)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 23 lei

6 luni - 46 lei         

12 luni - 91 lei

" "