5 exerciții pentru un posterior de invidiat



 

Cu doar 15 minute dimineața, în doar 30 de zile te vei mândri cu un posterior demn de toată lauda.


Una dintre zonele ce se cer a fi lucrate mai intens sunt zona fesierilor cât și cea a coapselor. Iar dacă programul tău zilnic nu îți permite să ajungi o oră la sală, poți să îți lucrezi corpul chiar la tine acasă, mai ales dimineața, pentru a te bucura de energie apoi întreaga zi.

Admiri pe stradă femeile care arată bine? Acum și tu te poți bucura de un aspect vizibil îmbunătățit al fizicului tău. Contează să vrei să faci ceva și restul vine de la sine, cum bine se zice ”după faptă și răsplată”. 

Pentru a obține acel posterior frumos și ferm ai nevoie să știi un truc extrem de important. Și anume că este necesar să lucrează atât talia, abdomenul cât și picioarele pentru a ajunge la rezultatul dorit. 

Exercițiul 1: Plank-ul sau scândurica 

Un exercițiu izometric, static în care tot ce trebuie să faci este să menții poziția corectă cât mai mult timp posibil. Astfel că ai mai multe variante de a-l executa. Sprijină-ți corpul fie pe coate fie pe palme și pe vârful picioarelor. Ține spatele perfect drept și încearcă să respiri corect. 

În această poziție lucrează toată musculatura corpului, efectele fiind vizibile chiar de la finalul primei luni. 

Obișnuiește-te ca dimineața când te dai jos din pat să stai câteva minute în această poziție, vei observa cum treptat vei putea să stai tot mai mult. 

Exercițiul 2: Flotările

Da, acesta este cel mai clasic exercițiu, făcut frecvent mai ales de bărbați, însă asta nu înseamnă că nu este benefic și femeilor. Ține spatele și picioarele drepte, execută florările cât mai lent pentru a lucra cât mai intens zona picioarelor și a abdomenului.

Acest exercițiu te va ajuta să îți definești și musculatura brațelor, practic tot corpul tău se va bucura de o mică transformare benefică sănătății tale.

Descoperă ce alte exerciții sunt eficiente pentru un posterior ferm pe clicksanatate.ro. 

Sursa foto: theurbanlist.com.

S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite


Ultima ediție
Click! pentru femei

Top 10 surse de vitamina D-nr.50(476)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 23 lei

6 luni - 46 lei      

12 luni - 91 lei