Ce să mănânci și să nu mănânci înainte de antrenamentul fizic



 

Știm că sportul este necesar pentru menținerea sănătății, însă un rol foarte important îl are și alimentația. Există câteva produse alimentare care te ajută să obții rezultatele dorite, deoarece ele cresc nivelul de energie și stimulează procesul de pierdere în greutate.


Alimentele pe care trebuie să le mănânci înainte de practicarea sportului sunt:

Banane

Mâncarea unei banane înainte de antrenament oferă organismului proteinele necesare și alte substanțe nutritive care contribuie la îmbunătățirea rezistenței. Potasiul prezent în fruct ajută funcțiile nervoase și musculare, iar carbohidrații contribuie la creșterea nivelului de energie.

Fulgi de ovăz

Fibrele prezente în fulgii de ovăz ajută la eliberarea constantă a carbohidraților, adică nivelul de energie va fi mai mare pe tot parcursul antrenamentului. Mănâncă un bol de fulgi de ovăz cu 2-3 linguri de iaurt grecesc.

Smoothie de fructe

Smoothie-urile vor fi întotdeauna pe lista băuturilor naturale pe care trebuie să le bei înainte de sport, deoarece sunt o sursă perfectă de proteine de înaltă calitate. În același timp, vei obține carbohidrați simpli și complecși de la fructele uscate. Prepară-ți un pahar de smoothie din fructele care-ți plac.

Albuș

Organismul are nevoie de timp pentru a metaboliza grăsimea dintr-un ou . Prin urmare, poate vrei să renunți la gălbenuș, alegând să mănânci albușul. 1 albuș conține 4 grame de proteine fără grăsime.  

Iaurt grecesc

Dacă vrei să-i oferi organismului o cantitate mai mare de proteine, ar trebui să înlocuiești iaurtul normal cu cel grecesc. Cel din urmă conține de două ori mai multe proteine decât poți găsi în aceeași porție de iaurt normal.

Alimentele pe care trebuie să le eviți sunt:

Produse lactate

Ar trebui să eviți produsele lactate dacă suferi de intoleranță la lactoză. Prin urmare, este mai bine să stai departe de brânzeturi moi și lapte înainte de a începe antrenamentul. Poți opta pentru chefir, brânzeturi tari și iaurt dacă urmezi o dietă cu conținut scăzut de lactoză, dar este mai bine să reduci și consumul loc înainte de sesiunea de exerciții fizice.

Alimente prăjite și grase

Sistemul digestiv necesită timp pentru a procesa alimentele prăjite și grase, cum sunt pizza, hamburgerul și burgerii. Dacă le mănânci înainte de a merge la sală, digestia va fi una dificilă și acest lucru poate provoca crampe, balonare și diaree.

Alimente picante

La fel ca alimentele grase, ar trebui să le eviți pe cele picante înainte de a a face sport. Alimentele picante pot irita sistemul digestiv și pot duce la probleme cum precum gaze și arsuri la stomac. Aceste simptome vor îngreuna activitatea fizică. Recomandat este să le mănânci cu 24 de ore înainte de antrenament. Sau deloc!


Credit foto: www.womensrunninguk.co.uk


S-ar putea să-ți placă și:

Loading...

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

Trucuri pentru machiaj rezistent la apă - nr.27 (505)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 23 lei

6 luni - 46 lei                

12 luni - 91 lei

" "