Cele mai eficiente exerciții pentru mușchii fesieri. Rezultatele se văd într-o lună!



 

Vrei un fund tonifiat și bombat? Genuflexiunile sunt răspunsul, mai ales dacă nu ai timp să mergi la sală. Le poți face oriunde și nu ai nevoie de alte accesorii.

Genuflexiunile se numără printre acele exerciții care aduc o mulțime de beneficii pentru corp și pe care le vei regăsi în orice antrenament, sub o formă sau alta. Alături de flotări și abdomene, genuflexiunile sunt importante pentru a lucra musculatura corpului, iar prin integrarea lor în programul tău zilnic vei constata în scurtă vreme că rezistența ta va crește.  

Iată câteva exerciții pe care le poți face acasă, iar în 30 de zile vei avea un psterior de invidiat, care va atrage toate privirile. Accepți provocarea?

Programul este simplu. Trebuie să faci serii de câte 10 din fiecare exercițiu de mai jos: 


1. Genuflexiuni simple

Picioarele trebuie să fie depărtate, astfel încât ele vor depăşi puţin linia şoldurilor. Un lucru extrem de important: când te laşi în jos, fundul se duce cât mai înapoi, iar spatele rămâne drept! Nu te lăsa cu trunchiul în faţă!


2. Genuflexiune cu lovituri in lateral

Se aplică aceleași reguli ca în cazul genoflexiunilor simple, doar că la fiecare ridicare lovește cu piciorul în spate.



3. Genuflexiuni de sumo

Stai cu picioarele depărtate și, la fiecare ridicare, ridică brațele spre tavan. Se adaugă astfel elemente cardio.


4. Genuflexiuni pentru mușchii oblici abdominali 

Pune mâinile la ceafă și apleacă-te lateral, încercând să atingi genunchiul cu cotul. Repetă exercițiu pe cealaltă parte.


5. Genuflexiuni și sărituri

La fiecare ridicare, sari pe vârfuri. Cu acest exercițiu îți vei întări și mușchii brațelor.



6. Genuflexiuni cu picioarele apropiate

Ține picioarele apropiate, lasă fundul cât mai mult în jos și ține spatele drept . 



7. Genuflexiuni – reverențe

La fiecare aplecare fă o fandare lateral în spate. Acest exercițiu implică folosirea mai multor grupe de mușchi în același timp.



8. Fandări

Fă un pas în față cu piciorul drept, lăsându-ți șoldurile în jos până când ambii genunchi sunt îndoiți la 90°.



8. Genuflexiuni cu pași în lateral

Nu te ridica. Stai ghemuit, cu spatele derpt și întinde lateral fiecare picior. Acest exercițiu îți încordează cel mai mult mușchii fundului.


10. Genuflexiuni pop

La fiecare săritură apropie picioarele și îndreaptă spatele. 



Sursă: brightside.me

S-ar putea să-ți placă și:

Loading...

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

Trucuri pentru machiaj rezistent la apă - nr.27 (505)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 23 lei

6 luni - 46 lei                

12 luni - 91 lei

" "