Exerciţii de făcut în faţa televizorului



 

Exerciţiile făcute în faţa televizorului nu sunt cea mai eficientă formă de antrenament. Totuşi, mişcarea de orice fel este de preferat sedentarismului.



Partea bună a acestei forme de antrenament este că nu te plictiseşti şi,fiind distrasă de emisiunea sau filmul preferat,nici nu-ţi dai seama că faci efort. Totuşi,unii ar putea aduce argumetul că exerciţiile au mai mult efect dacă te concentrezi în timp ce le faci.

Săritul coardei timp de două minute în patru serii consecutive te ajută să arzi 111 calorii.

Alearga pe scări în timpul reclamelor. Într-un minut arzi 42 de calorii. Poţi sări peste acest exerciţiu dacă ţi se pare penibil să te vadă vecinii...

În faţa canapelei,lasă-te ca şi cum te-ai aşeza,dar opreşte-te înainte de a atinge cu şezutul pernele canapelei. Menţine poziţia un minut. Repetă de patru ori pentru a arde 80 de calorii.

Aşază-te pe o parte şi execută ridicări ale piciorului în serii de câte cinci minute. Arzi 50 de calorii.

Roteşte-ţi braţele din umăr un minut. Repetă de trei ori. Arzi 20 de calorii.

Cu greutăţi de câte un kilogram sau sticle cu apă,fă exerciţii pentru tricepşi. Ridică mâna în spatele capului,cu cotul în apropierea urechii. Întinde mâinile din coate şi revino la poziţia iniţială. În trei seturi de câte un minut arzi 17 calorii.

Fă abdomene în serii de câte un minut pe fitball. Cinci serii te ajută să arzi 50 de calorii.

Simplul fapt că şezi pe fitball o oră te ajută să arzi 38 de calorii.

S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite


Ultima ediție
Click! pentru femei

Top 10 surse de vitamina D-nr.50(476)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 23 lei

6 luni - 46 lei      

12 luni - 91 lei