Exerciții pentru picioare perfecte



 

După o perioadă în care ai făcut foarte puțin sport sau deloc, este timpul să începi să-ți tonifici picioarele, chiar la tine acasă. Ținând cont de faptul că picioarele și abdomenul reprezintă zonele cele mai problematice, iată care sunt cele mai bune exerciții:


Genuflexiuni

Nelipsite de la orele de sport din gimnaziu și liceu, genuflexiunile sunt tipul de exercițiu care lucrează în primul rând mușchii picioarelor, apoi pe cei din întregul organism.

Stai cu picioarele mai depărtate decât lățimea umerilor. Flexează genunchii, apoi revin-o în poziția de start. Un set ar trebui să conțină 20 de genuflexiuni. Repetă setul de trei ori.

Fandări

Acest exercițiu lucrează următorii mușchi: cvadricepsul, fesierii, ai gambelor și pe cei din zona mediană.

Stai cu spatele drept, umerii relaxați și cu călcâiele lipite. Pune mâinile în șold (pentru echilibru). Du piciorul drept în față, apoi arcuiește-l până formezi un unghi de 90 de grade. Împingând călcâiul, revino în poziția de start. Schimbă cu piciorul stâng, repetând ce ai făcut mai devreme cu piciorul drept. Un set ar trebui să cuprindă în jur de 10 repetări. Două-trei seturi sunt suficiente.

Montain climber

Bun pentru dezvoltarea masei musculare din întregul organism, exercițiul montain climber te ajută să arzi mai multe calorii, lucrând în același timp și mușchii abdominali.

Așază-te în poziția de plank (ca atunci când faci flotări), doar că mai sus. Ridică genunchiul drept până la nivelul pieptului, ducându-l cumva într-o parte. Repetă și cu genunchiul stâng. Repetă de 15 ori, două-trei seturi.

Răsuciri rusești

Acest tip de exercițiu este foarte bun pentru picioare și abdomen.

Așază-te în șezut, cu genunchii îndoiți. Lasă-te pe spate cu trunghiul – trebuie să formezi un V cu coapsele. Du mâinile în față, întinse. Rotește trunchiul spre dreapta și stai în această poziție două secunde. Revino, apoi rotește-te spre partea stângă. Repetă de 16 ori, două seturi.

Credit foto: www.statyourself.com




S-ar putea să-ți placă și:

Loading...

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

Remedii pentru picioare umflate-nr.25(503)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 23 lei

6 luni - 46 lei                

12 luni - 91 lei

" "