Flotările, exercițiul fizic necesar pentru sănătatea corpului



 

Cea mai bună modalitate prin care arzi mai multe calorii, slăbești și tonifici mușchii este practicând sport. Puține exerciții solicită toate grupele de mușchi ale corpului, dar ele trebuie incluse în rutina zilnică și combinate cu cele cardio. Flotările sunt unele dintre ele!


Flotarea este exercițiul care solicită implicarea mai multor părți ale corpului – mușchii pieptului, brațelor, umerilor, spatelui, abdomenului și regiunii mediene -, fără a fi nevoie de alte mișcări sau antrenament excesiv. În plus, te ajută să ajungi la numărul de kilograme dorite.
Nu trebuie să te duci la sală ca să practici sport. Flotările pot fi făcute acasă. Începe prin a face un set de 20 de flotări, apoi crești treptat numărul lor. Corpul se va obișnui cu acest exercițiu.

 Beneficiile flotărilor

Consolidează partea superioară a corpului

Prin creșterea progresivă a numărului de flotări pe care le faci în fiecare zi, vei construi masă musculară în partea superioară a corpului fără a adăuga kilograme. Acest exercițiu simplu lucrează mușchii pieptului și umerilor, ajutându-te să ai un copr puternic și definit.

Lucrează abdomenul

Deși flotările sunt, din punct de vedere tehnic, un exercițiu pentru partea superioară a corpului, ele solicită și alte grupe de mușchi când sunt efectuate corect. Dacă abdomenul este ținut drept în timpul exercițiilor, acestea ajuta la stabilizarea coloanei vertebrale, lucru care va ajuta la rândul său la întărirea abdomenului.

Crește nivelul de energie

Chiar dacă exercițiul pare obositor, de fapt, flotările îți dau un impuls energetic. Flotările îmbunătățesc circulația sangvină, cresc temperatura corpului și stimulează creierul să funcționeze mult mai eficient. Nu vei mai avea nevoie de băuturi energizante după un set de 30 de flotări!

Crește densitatea osoasă

Pe măsură ce masa musculară crește, densitatea osoasă scade. Acest lucru crește riscul de a suferi fracturi. Încălzirea înainte de exerciții este esențială pentru menținerea oaselor puternice. Când efectuezi flotări lucrezi diferite grupuri de mușchi, soliciți încheieturile și coatele, iar acest lucru duce la întărirea oaselor și reducerea riscului de rănire.


Credit foto: www.tonygentilcore.com




S-ar putea să-ți placă și:

Loading...

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

" "