Idei de exerciții fizice pentru „leneșe“



 

Din diverse motive, nu vrei să faci exerciții fizice: pentru că e o activitatea prea monotonă, pentru că n-ai timp, pentru că nu știi de unde că începi... Iată câteva soluții pentru a începe să faci mai multă mișcare.

Găsești întotdeauna cele mai diverse motive pentru a lăsa la o parte exercițiile fizice. Iată care-s cele mai frecvente scuze:

Exercițiile sunt plicticoase. Ca să nu te plictisești în timpul rutinei fizice,combină exercițiile cu alte activități care-ți plac. Spre exemplu,dacă îți place să te uiți la televizor,așează în fața ecranului o bicicletă pentru fitness sau un stepper,și folosește zilnic aparatele respective,timp de 10-15 minute.

·       Idei de exerciții:

-fă zilnic o oră de plimbare în pas vioi,însoțită de partenerul de viață sau de o prietenă,de animalul de companie preferat sau de mânuță cu copilul tău

-ascultă muzică sau o carte audio în timp ce dai la pedalele bicicletei de fitness

 

Efortul e prea mare. Dacă ți-ai băgat în cap ideea asta,vei transpira chiar și la simpla idee de a traversa strada. Adu-ți aminte de copilărie:te jucai ore întregi cu mingea,săreai coarda sau făceai ture cu rolele fără să simți efortul și fără să gâfâi. Asta,pentru că activitatea respectivă era amuzantă și pentru că era făcută alături de prieteni.

·       Idei de exerciții:

Cine te împiedică să adaptezi,la nevoile tale prezente,sporturile din copilărie? Îți plăcea să te dai cu rolele? Cumpără-ți o pereche de role pentru adulți și patinează în parc,alături de prichindelul tău. Erai nedezlipită de bicicletă? Folosește bicicleta pentru a te duce la piață sau la serviciu.

 

Nu ai timp. Păi,cine are timp? Integrează în viața de zi cu zi activitățile fizice de care ai nevoie

·       Idei de exerciții:

-Urcă scări ori de câte ori ai ocazie:când ieși de la metrou,când vrei să ajungi la etajul 5,unde ai biroul,sau la 10,unde îți e apartamentul. Uită că există lift!

-Profită de pauza de masă pentru a te plimba,în pas vioi,timp de o jumătate de oră.

-Ai de luat tramvaiul 3 stații? Mai bine parcurge distanța pe jos.

 

Citește și:

Exerciţii la tine acasă

N-ai timp de sport? Începe prin reprize de 10 minute!

S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite


Ultima ediție
Click! pentru femei

Top 10 surse de vitamina D-nr.50(476)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 23 lei

6 luni - 46 lei      

12 luni - 91 lei