Ce se întâmplă în organism după ce renunți la carne



 

După cum bine știm, există foarte multe păreri pro și contra referitoare la consumul de carne. Dar tot mai mulți oameni aleg să renunțe la carne, adoptând un regim alimentar din care lipsesc produsele din carne.


După mai multe studii, s-a ajuns la concluzia că în organism au loc mai multe modificări după renunțarea la consumul de carne.

Iată care sunt principalele beneficii:

Slăbești

Oamenii care renunță la carne reușesc să slăbească aproximativ 5 kilograme. Ei nu trebuie să își mai calculeze numărul caloriilor consumate, deoarece legumele pe care le mănâncă au un indice caloric mult mai scăzut.

Crește numărul de bacterii sănătoase

Flora intestinală diferă la persoanele care au o alimentație normală și cele care aleg să fie vegetariene. Studiile arată că la oamenii care mănâncă mai multe legume cresc numărul bacteriilor sănătoase, care au rolul de-a proteja intestinele. Este posibil ca după ce renunți la carne, o perioadă, să te confrunți cu balonare sau flatulență (organismul are nevoie de timp ca să se adapteze schimbărilor alimentare).

Pielea arată mult mai bine

Vegetarienii nu au probleme dermatologice. Coșurile, punctele negre și acneea nu se regăsesc pe tenul lor. Oamenii de știință spun că oamenii care înlocuiesc carnea cu fructe și legume elimină mai ușor toxinele acumulate în organism, ele fiind principala cauză pentru problemele pielii.

Crește nivelul de energie

Regimul vegetarian oferă mai multă energie, deoarece îi oferă corpului mai multe substanțe nutritive. În plus, pierderea în greutate și eliminarea toxinelor te fac să te simți mult mai bine. Orice schimbare în alimentație are un efect pozitiv asupra organismului.

Scade riscul de afecțiuni cardiovasculare

Știm că a fost descoperit faptul că există o legătură între consumul de carne roșie și afecțiunile cardiovasculare. În plus, studiile au mai arătat că riscul ca vegetarienii să sufere de hipertensiune arterială, diabet, cancer de stomac și cancer de colon este mult mai mic.

Pot să apară deficiențele nutritive

Dacă renunți să mai mănânci carne, s-ar putea să te confrunți cu carențe de fier, iod, vitamina B12 și D. Dar oamenii de știință spun că legumele și fructele consumate zilnic ar trebui să înlocuiască cantitatea pierdută de substanțe nutritive. În plus, pot fi luate suplimente de vitamine și minerale pentru a preveni carențele.


Credit foto: www.draxe.com



 


S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite


Ultima ediție
Click! pentru femei

Alimente care grăbesc îmbătrânirea-nr.46(472)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 23 lei

6 luni - 46 lei  

12 luni - 91 lei