Exerciții simple și relaxante pentru ochi obosiți



 

Ochi uscați, roșii sau iritați, tensiune oculară, vedere încețoșată, ți se par familiare? Orele petrecute în fața calculatorul afectează sănătatea ochilor, iar mulți dintre noi ignorăm aceste simptome. Dacă nu este luată nicio măsură, s-ar putea ca în scurt timp să fie nevoie de un control oftalmologic. Pentru a-ți veni în ajutor, iată câteva exerciții simple pentru ochi.


Exercițiile pentru ochi nu durează mai mult de 15 minute. Fă-le din când în când, și vei vedea diferența!

1. Închide ochii

Închide ochii, acoperă-i cu palmele. Relaxează-te și ”intră” în întuneric. Stai în această poziție 2-3 minute.

2. Mișcă ochii în dreapta și în stânga

Fără să îți miști capul, uită-te în dreapta și focusează-te pe ceea ce vezi. Apoi, uită-te în stânga și focusează-te pe ceea ce vezi. Mișcă-ți ochii în stânga și în dreapta de cinci ori. Repetă întregul exercițiu de trei ori.  

3. Mișcă ochii în sus și în jos

Stai pe scaun și privește în față, apoi uită-te în sus și focuzează-te pe ce vezi. După care, uită-te în jos și stai așa câteva secunde. Repetă exercițiul (privește în sus și în jos) de cinci ori.

4. Mișcă-ți ochii în diagonală

Ține capul drept. Uită-te în jos și în stânga. Apoi, mișcă-ți ochii diagonal, uită-te în sus și privește spre dreapta. Focusează-te pe ce vezi. Repetă cu fiecare ochi de cinci ori.

5. Masează pleoapele

Închide ochii, apoi masează cu degetele pleoapele două-trei secunde prin mișcări circulare pentru relaxarea mușchilor din jurul ochilor. Apasă ușor. Deschide ochii, apoi închide-i și masează pleoapele iar. Repetă de trei ori.

Credit foto: www.healthymortal.com


S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite



Ultima ediție
Click! pentru femei

Cum recunoști un mincinos-nr.42(468)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 23 lei

6 luni - 46 lei 

12 luni - 91 lei