Protejează-te natural de efectele nocive ale razelor de soare



 

Vara este un anotimp minunat, ne bucurăm de soare și de vremea caldă, dar, la fel ca orice alt anotimp, vine cu o mulțime de riscuri din cauza razelor ultraviolete foarte puternice.

Cremele de protecție solară sunt cea mai bună soluție pentru a ne proteja pielea, dar, dincolo de folosirea lor ori de câte ori ne expunem la soare, alimentația joacă un rol esențial.

Există anumite tipuri de alimente pe care, dacă le consumi mai des în timpul verii, ajută la menținerea colagenului din piele.

Acestea sunt:

Roșiile

Sunt legumele de sezon pe care le găsești peste tot. Potrivit unui studiu, persoanele care au mâncat câte 5 linguri de pastă de roșii cu o lingură de ulei de măsline timp de 10 săptămâni au redus cu 40% riscul de a suferi arsuri solare. S-a aflat că licopenul din roșii este cel care ne apără pielea de arsurile solare.

Ceaiul verde

Este bun la toate, chiar și la prevenirea arsurilor. În plus, ceaiul verde poate repara pielea deteriorată, inclusiv cea afectată de simptomele similare cancerului de piele.

Vinul roșu

Studiile au arătat că resveratrolul din vin ne protejează împotriva radiațiilor solare.

Turmericul

Nu mai e un secret că turmericul este un leac pentru foarte multe afecțiuni. Acesta poate fi folosit și pentru prepararea unei creme de protecție solară naturală.

Fructele goji

S-a aflat că un pahar de suc de goji consumat zilnic ne ajută să avem o piele mai frumoasă datorită proprietăților antioxidante ale fructelor de goji. Un alt studiu efectuat pe șoareci a identificat și proprietățile anti-UV ale acestor fructe.


S-ar putea să-ți placă și:

Din aceeași categorie:



Spune-ți părerea:

Cele mai citite

Ultima ediție
Click! pentru femei

7 pași pentru o piele mai tânără-nr.33(459)

apare săptămânal

Aboneaza-te la revista

3 luni - 18 lei

6 luni - 35 lei       

12 luni - 69 lei