Pasul 1. Cât mai multă mişcare

Dacă faci exerciţii cu regularitate încă din tinereţe,ai mai multe şanse să-ţi menţii mobilitatea peste timp. În plus, mişcarea te ajută să previi artrita sau alte afecţiuni cauzate de sedentarism.

Pasul 2. Atenţie la alimentaţie

Poate că eşti tentată să sari peste masă atunci când nu ai timp sau să apelezi la mâncărurile de tip fast-food,dar în timp efectele acestor obiceiuri proaste se vor resimţi. Pielea îşi va pierde elasticitatea,ridurile vor fi mai pronunţate,iar părul va fi lipsit de strălucire şi din ce în ce mai rar. Pentru a-ţi menţine frumuseţea timp îndelungat,încearcă ca dieta ta să se bazeze pe fructe şi legume proaspete şi mai puţin pe alimentele procesate şi pline de zaharuri.

Nu uita nici de hidratare,întrucât pielea este primul organ care îţi transmite că nu bei apă suficientă. În timp începe să fie din ce în ce mai uscată şi nici măcar cremele hidratante nu te mai pot ajuta dacă nu bei cele 8 pahare de apă necesare zilnic.

Citeşte şi:

Soluţii simple care să te energizeze rapid

7 legume care-ţi stimulează imunitatea

Pasul 3. Renunţă la obiceiurile nesănătoase

Cearcănele sunt din ce în ce mai vizibile? Nu e de mirare dacă obişnuieşti să pierzi nopţile. Renunţă la ieşirile stropite cu alcool până la ore târzii şi din care nu lipseşte fumul de ţigară.Când eşti tânără ţi se pare că nu eşti afectată,dar de fapt daunele se vor vedea mai târziu.

Pasul 4. Soare,dar cu măsură

Este bine să stai la soare,deoarece doar aşa organismul tău va avea parte de vitamina D,esenţială pentru fixarea calciului în oase. Totuşi,nu exagera,deoarece arsurile repetate cresc riscul de cancer de piele şi în plus o îmbătrânesc prematur.

Pasul 5. Acordă-ţi timp!

Prinsă între cariera,familie şi responsabilităţile casnice,este greu să mai găseşti un moment doar pentru tine. Chiar şi aşa încearcă să-ţi rezervi câteva minute de relaxare în compania melodiilor preferate sau pentru o plimbare în aer liber.