Exerciţiu fizic

Se ştie,deja,că după vârsta de 40 de ani,pielea îşi pierde din elasticitate,dar acest lucru nu trebuie să te sperie. Mai degrabă,axează-te pe exerciţii fizice zilnice,indiferent de complexitatea acestora. Orice plimbare sau câteva minute de mers pe jos vor facilita pătrunderea oxigenului în vasele de sânge şi vor menţine elasticitatea pielii.

Alimentaţia

O dietă echilibrată,bogată în fructe şi legume te va ajuta să ai energia necesară pentru a face sport şi a te menţine în formă. Evită să mănânci prăjituri,maioneză,paste şi înlociueşte aceste produse cu fasole,mere,coacăze şi alte alimente care conţin antioxidanţi,atât de benefici în procesul de antiîmbătrânire.

Apa

În fiecare zi auzim şi citim că trebuie să bem cel puţin 2 litri de apă zilnic. Aceasta trebuie să devină o regulă pentru tine deoarece pielea frumoasă are nevoie de apă pentru a se hidrata.

Cremă

În fiecare seară,după duş,fă-ţi un obicei de a te da cu cremă pe corp,în special în zona abdomenului. Alege produsele de îngrijire care conţin cofeină şi vitamina C deoarece hidratează intens pielea şi îi oferă elasticitate.

Citeşte şi:

Cum îmbunătăţeşti elasticitatea pielii tale

Ingrediente „minune” pentru pielea ta