Iată câteva sfaturi care te pot ajuta:

1. Mănâncă un mic dejun hrănitor şi bogat

Când îi furnizezi corpului energie de dimineaţă,pui metabolismul să lucreze imediat,absorbind substanţele nutritive,şi să ardă grăsimile pentru a începe ziua. Ce spui despre nişte fulgi de ovăz? Sau nişte pâine prăjită din grâu integral cu spanacşi brânză feta? Aceste alimente sunt ideale pentru a accelera metabolismul,fiind primul lucru pe care îl faci în fiecare dimineaţă.

2. Alimente bogate în Omega 3

Alimentele cum sunt tonul şi somonul sunt bogate îngrăsimi sănătoasece stimulează metabolismul,în timp ce reduc inflamaţia şi controlul hormonilor responsabili pentru depozitarea de grăsimi. Somonul conţine vitamina D,atât de necesară în creşterea imunităţii,mai ales în sezonul rece. Vitamina D se găseste în puţine alimente,iar iarna organismul o sintetizează în cantităţi reduse.

3. Nu sări peste mese

Ai sărit peste mese? E o mare greşeală. În mod ideal,ar trebui să mănânci 6 mese mici pe tot parcursul zilei,micul dejun fiind unul dintre cele mai importante. Posibilitatea de alimentaţie regulată care este disponibilă în mod regulat organismului,nu prea se bucură de ele. Când sărim peste mese,organismul începe să stocheze grăsimea pentru a conserva energia de care avem nevoie în fiecare zi.

Prin urmare,este important să mănânci 6 mese sănătoase pe zi,asigurându-te că incluzi fructe,fibre şi proteine. O dietă echilibrată menţine un stil de viaţă activ şi consumul de ceaiuri cum sunt ceaiul verde,ceaiul de ghimbir şi multe altele vor ajuta,fără îndoială,la accelerarea metabolismuluişi în lupta cu kilogramele în plus.