Iată cum poţi slăbi cu lămâie,fulgi de ovăz şi spirulină:

1. Lămâia

Aceasta este un aliment excelent care te ajută să slăbeşti şi să te menţii într-o stare bună de sănătate. Lămâia lucrează în corp,eliminând substanţele toxice,grăsimile şi ajută să se absoarbe mai bine nutrienţii datorită conţinutul ridicat de vitamina C,pe care îl conţine.

În plus,are proprietatea de a neutraliza aciditatea în exces,odată ce ajunge în stomac. Acţionează ca un alcalizator şi te ajută să ai o stare bună de sănătate. Bea pe stomacul gol,un pahar de apă combinat cu sucul de la o lămâie. În plus,acesta este un remediu ideal pentru a combate constipaţia. Redu cantitatea de sare şi oţet,iar între mese,bea câte un pahar de apă cu lămâie,îndulcită cu stevie.

2. Fulgii de ovăz

Boabele de ovăz sunt nutritive,bogate în fibre,nutrienţi saţioşi şi combat pofta de dulciuri. Din acest motiv,la micul dejun ar trebui să se găsească fulgii de ovăz. Poţi să-l pregăteşti astfel:

Fulgii de ovăz se pun la fiert,în acelaşi mod ca şi orezul cu lapte,dar folosind ovăz. Scoate cerealele din apă,peste care adaugi un vârf de cuţit de scorţişoară şi ghimbir. Se recomandă în special pentru zilele reci,deoarece oferă o mulţime de energie şi căldură.

Mic dejun complet este ideal pentru a nu simţi foamea după câteva ore. Amestecă 2 linguri de fulgi de ovăz cu un pic de brânză proaspătă sau iaurt,seminţe,suc de lămâie,un pumn de nuci,fructe uscate şi o lingură de miere. Poţi adăuga unele fructe proaspete. În afară de a fi un mic dejun hrănitor,vei observa că ingredientele sunt sănătoase,aşa că corpul tău le va asimila şi nu va provoca creşterea în greutate,ci exact opusul.

3. Spirulina

Spirulina este o algă de apă dulce considerată un aliment excelent datorită proprietăţilor sale nutritive,deoarece este bogată în proteine,enzime,clorofilă,acizi graşi esenţiali,vitaminele A,B,E şi H,minerale,cum sunt fierul,calciul,fosforul şi magneziul. Sunt ideale în dietele de slăbit,deoarece oferă mai multe substanţe nutritive dintr-o cantitate mică de spirulină şi,astfel,poţi reduce cantitatea pe care o consumi în timp.  

În afară de acestea,spirulina reglementează nivelul de zahăr din sânge şi ajută la combaterea anxietăţii,care este ceea ce ne face să mâncăm mai mult decât este necesar. În cazul spirulinei,este recomandat să fie luată sub formă de tabletă şi întotdeauna înainte de a mânca. Nu o lua după ce mănânci,deoarece vei câştiga câteva kilograme în plus.

 Planul cu aceste alimente de slăbit,ar fi următorul:  

-pe stomacul gol,bea apă cu suc de lămâie;

-spirulina,înainte de micul dejun;

-mic dejun bazat pe fulgi de ovăz;

-apă cu lămâie între mese;

-spirulina-înainte de prânz;

-masa de prânz poate include unele mâncăruri pe bază de ovăz (opţional);

-apă cu lămâie după masa de prânz;

-spirulina,înainte de cină (opţional pentru că,în unele cazuri,pot da prea multă energie):

Credit foto:www.steptohealth.com