Prietenoasă cu inima

Inventată de medicul Dean Ornish, aceasta conţine o cantitate mică de grăsimi, de aceea este folositoare pentru a preveni afecţiunile inimii sau diabetul. Combinată cu exerciţiile fizice, te va ajuta să slăbeşti rapid şi frumos.

Alimentele interzise

Pentru a putea ţine această dietă, trebuie să eviţi consumul anumitor alimente precum: peştele, carnea, grăsimile, avocadoul, uleiurile, seminţele, zahărul, făinoasele şi orezul.

Ce ai voie să mănânci

Dacă alegi să ţii dieta Ornish, poţi mânca tot felul de fructe şi de legume, cereale integrale, soia, linte, orez, lapte, brânză şi iaurt, cu moderaţie.

Principiul de bază

Această dietă te ajută să slăbeşti şi să îţi menţii silueta, din cauză că mănânci mai puţine calorii şi consumi mai puţine produse alimentare grase. Totodată, e mult mai greu să faci excese alimentare când meniul tău se bazează mai mult pe fructe şi legume. Dieta funcţionează de minune dacă faci şi sport cu regularitate, care va îmbunătăţi circulaţia sângelui.

Meniul dietei Ornish pentru o zi

Mic dejun: cereale integrale, un iaurt fără grăsimi, suc de portocale
Prânz: cartofi la cuptor, cu salată de spanac şi broccoli
Cină: pâine cu roşii şi capere, paste integrale cu legume, compot de piersici

Păreri pro

Cel mai mare câştig al celor care ţin dieta Ornish este faptul că mănâncă sănătos şi îşi iau aportul de vitamine şi minerale din fructe. În plus, datorită alimentelor cu o aciditate scăzută, te ajută să previi apariţia bolilor oaselor, precum osteoporoza, cea mai frecvent întâlnită dintre ele.

Bine de ştiut!

Dieta nu trebuie ţinută sub nicio formă de adolescenţi sau femei însărcinate, deoarece conţine foarte puţine grăsimi şi poate priva organismul de fier şi vitamina B 12.


Sursă foto: theblogismine.com