Un regim alimentar bazat pe mai multe cereale poate însemna să pierzi în greutate cam 500 de grame pe zi. În funcţie de cât de mult îţi doreşti să slăbeşti, dieta pe bază de cereale se ţine de la o săptămână până la trei luni.

Dieta pe bază de cereale în Ziua 1 – boabe de grâu

Fierbe 180 g de grâu măcinat cu 750 ml apă 20 de minute. După ce este gata,îl împarţi în trei porţii egale şi-l consumi astfel:

Mic dejun– o porţie de grâu fiert în care adaugi un pic de zaharină şi 600 g lapte.

Prânz– fierbi o bucată de praz în supă de legume,iar când este gata,adaugi porţia de grâu.

Cină– amesteci ultima porţie de grâu cu iaurt şi adaugi un pic de scorţişoară.

Ziua 2 – mei

La foc mic,fierbi 180 g de mei cu 750 ml apă,40 de minute. Împarţi compoziţia în 3 porţii şi le mănânci astfel:

Mic dejun– adaugi peste prima porţie 800 ml lapte şi îndulceşti cu zaharină.

Prânz– faci un piure de legume peste care pui a doua porţie de mei,pătrunjel tocat şi chimen.

Cină– în a treia porţie de mei fiert razi un măr,pui zeamă de la o lămâie şi îndulceşti cu zaharină.

Dieta pe bază de cereale în Ziua 3 – ovăz

Ai nevoie de 170 g de ovăz peste care să torni o ceaşcă de apă clocotită. Lasă la fiert la foc mic 10 minute. Când este gata,împarte ovăzul în 3 porţii egale şi mănâncă-le în felul următor:

Mic dejun– torni peste prima porţie 800 ml lapte şi îndulceşti cu zaharină.

Prânz– pui a doua porţie de ovăz în zeamă de legume fierbinte şi adaugi ghimibr,usturoi şi pătrunjel. Laşi acoperit câteva minute,până când se încorporează bulionul.

Cină –amesteci 80 g de brânză degresată cu 3 linguri de lapte şi un vârf de cuţit de cacao. Peste această compoziţie pui a treia porţie de ovăz.

Citeşte şi:

Slăbeşte cu dieta de 7 zile!

Vrei să slăbeşti! Iată ce să incluzi în dieta ta!

Ziua 4 – orez

Fierbi 140 g de orez brun 30 de minute. Între timp,înăbuşi 500 g de mere tăiate fellii cu un pic de apă. Când este gata orezul,îl amesteci cu merele,adaugi un pic de suc de lămâie şi zaharină.

Această porţie se împarte în trei părţi egale şi se mănâncă la mic dejun,prânz şi cină.

Dieta pe bază de cereale în Ziua 5 – orz

Ai nevoie de 180 g de orz integral pe care-l fierbi în 750 ml apă 20 de minute,la foc mic. Porţia,împărţită în trei,o mănânci astfel:

Mic dejun– torni peste prima porţie 800 ml lapte şi adaugi îndulcitor.

Prânz-fierbi o bucată de praz în supă de legume,iar când este gata,adaugi porţia de orz şi piper negru.

Cină– amesteci porţia a treia cu suc de portocale,3 linguri de lapte şi îndulcitor.

Ziua 6 – hrişcă

Torni 250 ml apă peste 180 g hrişcă şi fierbi 10 minute. Laţi capacul peste cratiţă până se umflă hrişca. Porţia o îmarţi în trei şi o mănânci în felul următor:

Mic dejun– amesteci prima porţie cu 800 ml lapte.

Prânz– pune peste a doua porţie supă de legume,ghimbir şi un căţel de usturoi.

Cină– a treia porţie o amesteci cu o ceaşcă de iaurt şi scorţişoară.

Dieta pe bază de cereale în Ziua 7 – mix de cereale

Ai nevoie de un amestec de 60 g de făină de grâu,hrişcă şi ovăz peste care torni 750 ml apă. Conţinutul îl fierbi la foc mic 20 de minute. Porţia obţinută,împărţită în trei părţi egale,o mănânci în felul astfel:

Mic dejun– torni peste prima protie 800 ml lapte şi adaugi îndulcitor.

Prânz– A doua porţie o amesteci cu 3 linguriţe de pastă de tomate,adaugi supă de legume,busuioc şi usturoi.

Cină– restul compoziţiei o amesteci cu un măr ras,luc de lămâie,scorţişoară şi zaharină.

Pe tot parcursul regimului sunt interzise sarea,zahărul şi alcoolul. Se recomandă se bei multe lichide,adică apă şi ceaiuri din plante.