Puţine calorii şi multe vitamine

Spanacul are un conţinut caloric scăzut,23 de calorii la o porţie de 100 de grame şi în plus,îi poate oferi corpului tău o mulţime de vitamine,precum vitaminele C,D,A,K,magneziu,potasiu,sodiu,zinc,minerale,betacaroten,fibre şi calciu.

Elimini kilogramele

Dacă vrei să slăbeşti şi totodată să îi dai organismului tău ce are nevoie,spanacul este alegerea potrivită. O porţie conţine mai multe fibre decât orice altă legumă verde,ceea ce înseamnă că te va ajuta să dai jos kilogramele nedorite. Îl poţi consuma crud sau gătit.

Te menţine sănătoasă

Spanacul este plin de antioxidanţi care omoară radicalii liberi. Din acest motiv este recomandat de doctori celor care sunt îngrijoraţi din cauza cancerului. Magneziul şi betacarotenul menţin sănătatea cariovasculară,reglând presiunea arterială.

Citeşte şi:Cum te ajută spanacul să slăbeşti

Cum îl incluzi în dietă

Dietadurează 5 zile,în care slăbeşti 3 kilograme. Nu ai voie să consumi dulciuri,pâine,băuturi acidulate sau alte alimente care nu sunt incluse în meniu.

Ziua 1

Mic dejun:ou fiert tare,frunze de spanac şi două roşii,2 felii de pâine din cereale integrale

Prânz:friptură de vită cu garnitură de spanac

Cină:salată de spanac cu varză şi morcovi

Ziua 2

Mic dejun:salată de spanac cu ou

Prânz:supă cremă de spanac

Cină:un iaurt şi un măr

Ziua 3

Mic dejun:omletă cu spanac cu o felie de pâine din cereale integrale

Prânz:orez fiert cu salată de spanac

Cină:un bol cu supă de legume

Ziua 4

Mic dejun:2 ouă fierte şi un iaurt  cu un conţinut scăzut de grăsime

Prânz:piept de pui la grătar cu spanac fiert

Cină:spanac fiert şi o portocală

Ziua 5

Mic dejun:suc proaspat de spanac,morcovi şi mere

Prânz:fructe de mare cu salată de legume şi spanac

Cină:  orez cu mirodenii

 

Citeşte şi:Spanacul-beneficii şi proprietăţi