Poţi mânca atât cât îţi cere organismul,în niciun caz nu trebuie să te înfometezi. Dietapermite consumarea câtorva alimente,iar dacă ele nu se regăsesc pe listă,încearcă pe cât posibil să le eviţi.

Ce ai voie să mănânci

Optează pentru:carne de vită,fasole şi cât mai multe legume de toate culorile. Încearcă să ai acelaşi meniu la micul dejun şi la prânz pe perioada dietei. Începe-ţi ziua cu un mic dejun bogat în proteine. Mănâncă la maxim o jumătate de oră după ce te-ai trezit.

Alimente recomandate

Proteine

Le poţi lua din:ouă,piept de pui,carne de vită,carne de porc,peşte.

Leguminoase

Poţi consuma:boabele de linte,fasole,soia sub formă de mâncare sau le poţi adăuga în salate.

Legume

Poţi consuma:spanac,broccoli,sparanghel,varză murată,conopidă,mazăre,roşii.

Citeşte şi:Dieta cu merişoare

Alimente interzise

În cele 6 zile de dietă sunt strict interzise produsele de patiserie,pâinea şi pastele,alimentele care conţin zahăr (atenţie,nu doar dulciurile au zahăr),orezul,brânza,fructele,sucurile acidulate.

Limitează consumul alimentelor preferate

Dacă printre alimentele preferate se numără nucile,humusul,untul de arahide,le poţi consuma,dar din cauza faptului că sunt bogate în calorii,iar scopul tău este să slăbeşti,cea mai bună soluţie este ori să le eviţi complet,ori să mănânci câte puţin din fiecare.

O zi de trişat

Alege o zi în care poţi mânca ce îţi doreşti,dar în cantităţi moderate. Poţi opta pentru o zi din weekend,dacă alegi să ieşi cu prietenii.

Ce să mănânci dacă eşti pe fugă

Pentru zilele în care nu ai prea mult timp la dispoziţie să îţi prepari mâncarea,ai o mulţime de variante,cum ar fi:ouă fierte,salata cu ton,salata cu boabe de fasole,smoothie din legume cu pudră de seminţe de cânepă.

CIteşte şi:Slăbeşte cu dieta cu spanac

sursă foto:Pinterest,shutterstock