Orice dietă are un plan care trebuie să implice mâncatul sănătos,care să se potrivească stilului de viaţă,dar şi cu deblocarea abilităţilor,conectarea şi deblocarea forţei interioare.

Datorită atenţiei noastre acordate regimului alimentar echilibrat,fără restricţii,experţii au evaluat care ar putea fi cea mai bună dietă care chiar să ducă la pierderea kilogramelor.

Dieta Watchers este una dintre ele şi este mai mult despre pierderea în greutate decât numărarea caloriilor. Asta dacă faci alegeri sănătoase pe care le vei îndeplini şi vei mânca mai puţin. Fiecărui aliment îi este atribuit o valoare,bazat pe elementele nutritive pe care le are.

Cantităţile mai mari de grăsimi saturate şi zahăr vor creşte valoarea. Cantităţile mai mari de proteine vor aduce scădere punctului. Aşa că,dacă trebuie să alegi între un smoothie de fructe de 200 de calorii şi o cafea cu gheţa care are tot 200 de calorii,smoothie-ul este alegerea inteligentă. Coloana vertebrală a planului este de acces multi-model pentru a sprijini pierderea în greutate.

Această dietă se încadrează în limitele acceptate pentru cantitatea de proteine,carbohidraţi,grăsimi şi alte substanţe nutritive pe care le oferă. Argumentul pro al acestei diete este:mănâncă tot ceea ce vrei,nu există alimente în afara limitelor. Iar argumentul contra este că există flexibilitatea de a modela propria dietă.

La fel ca şi celelalte diete,este important să se consume mai multe fructe şi legume,alimente sănătoase care nu au un aport caloric ridicat şi care să fie nutritive. Acum în pieţe găsim cele mai nutritive legume şi fructe,de la spanac,urzici,broccoli,ridichii,salată,ceapă verde şi sparanghel.

Dieta Watchers implică:

La micul dejun

Un sandviş cu ouă,bacon şi avocado. Este un sandviş care va ţine foamea la distanţă până la prânz. Pâinea pentru sandviş poate fi prăjită înainte,peste care pui felia de bacon,oul prăjit,o felie de avocado şi una de roşie.

La prânz

O salată pe bază de spanac şi pară,suc de lămâie şi seminţe de in pentru a adăuga culoare şi aromă. Poţi pune în ea ceea ce îţi place,ce legume îţi plac. Această salată o prepari chiar înainte de a mânca sau o faci de acasă şi o mănânci la birou.

La cină

Clasica lasagna. Înfruptă-te din delicioasa lasagna care are o aromă şi un gust delicios şi savuros. Un cub este suficient pentru a nu te culca flămândă. Dacă nu îţi place lasagna,200 de grame de carne de pui la grătar este o alegere bună.

În acest timp trebuie să practicăm exerciţii fizice. Mersul pe jos este benefic,dar la fel de benefic este şi dansul,orice care arde caloriile. Ştim că în timpul unei diete este important să facem exerciţii fizice pentru a ajuta metabolismul la arderea grăsimilor.

Credit foto:www.msn.com