Mic dejun proteic

Începe-ţi ziua plină de energie şi doar un mic dejun sănătos îţi poate garanta acest lucru. Fă-ţi o omletă din albuşuri şi brânză slabă şi proteinele din ea vor stimula metabolismul şi-ţi va oferi o senzaţie de saţietate de lungă durată.

Găteşte legumele

Îţi plac salatele de crudităţi? Sunt bune în dietă întrucât conţin foarte multe fibre,dar consumate în mod constant îţi pot încetini metabolismul. Din acest motiv este indicat să le consumi uşor preparate,cum ar fi pe aburi.

Dormi 8 ore pe noapte

Dacă vrei ca organismul tău să funcţioneze la parametri optimi este bine să dormi 8 ore în fiecare noapte. Astfel el îşi va încărca bateriile în timpul somnului,iar metabolismul va putea să ardă caloriile în timpul zilei. În caz contrar,vei fi obosită şi întregul organism va funcţiona mai lent.

Nu mânca soia foarte des

Ideal este să o consumi de maxim trei ori pe săptămână. Conţine două proteine care nu sunt chiar prietenoase cu metabolismul tău,ci îl vor face să funcţioneze mai încet.Acest lucru nu înseamnă că trebuie să o elimini complet din dieta ta,pentru că te ajută la creşterea masei musculare.


Citeşte şi:

Cum să ai un metabolism sănătos

Învaţă să-ţi accelerezi metabolismul


Bea doar apă filtrată

Poate că te întrebi ce legătură are acest lucru cu metabolismul. Ei bine,apa nefiltrată conţine un fungicid care întrerupe producţia de hormoni,iar în timp afectează sistemul endocrin,deci metabolismul tău va fi perturbat.  Te poţi proteja dacă bei doar apă filtrată,de preferinţă prin filtre de carbon.

Mănâncă fructe şi fasole în prima parte a zilei

Eşti tentată să înlocuieşti cina cu o salată de fructe? Nu este cea mai bună idee pentru că fructele conţin zahăr,ceea ce va duce  la creşterea nivelului de insulină din organism. Dacă insulina este produsă în prima parte a zilei ea va duce stimularea metabolismului,seara în schimb îl încetineşte. Acelaşi lucru este valabil şi în cazul fasolei.