Ştiinţa a început să ajungă din urmă înţelepciunea tradiţională. Gătitul cu ierburi proaspete sau uscate şi multe mirodenii este o modalitate simplă de a stimula sistemul imunitar. La urma urmei,cea  mai bună apărare este atacul.

Iată trei condimente pe care trebuie să le consumi:

1. Şofranul

Şofranul este o pulbere de culoare galbenă,luminoasă,cu un miros înţepător,care este un antioxiodant puternic şi antiinflamator. A fost dovedit că conţine antimicrobieni,antifungici şi joacă un rol în inhibarea proliferării celulelor canceroase.

Acesta este mai bine absorbit atunci când este combinat cu o grăsime,ceea ce îl face perfect pentru gătit. Poţi adăuga acest ingredient în smoothie cu o lingură de ulei de nucă de cocos.

2. Ardeiul iute

Ardeiul iute este foarte bun pentru perioada rece,deoarece adaugă un pic de căldură la toate felurile de mâncare. Acesta este antiinflamator,are beneficii mari asupra sănătăţii,stimulează metabolismul şi luptă împotriva celulelor cancerigene.

Cercetările au arătat că în cele mai multe soiuri de ardei există o varietate de substanţe non-picante care nu sunt implicate în dezvoltarea cancerului şi a inflamaţiei.

3. Oregano

Frecvent asociat cu mâncarea italienească,oregano este o plantă parfumată care a fost dovedit că conţine un nivel ridicat de antioxidanţi. Cercetările au arătat că adăugarea unui amestec de ierburi,inclusiv oregano  peste carne,poate reduce formarea de markeri de stres oxidativi,care apar în mod natural atunci când este gătit. Acest lucru este important,deoarece aceştia sunt cunoscuţi penru că joacă un rol în formarea compuşilor care formează celulele cancerigene şi cele aterogene.

Aşadar,găteşte din belşug cu condimente şi ierburi care vor imbunătăţi gustul şi oferă beneficii considerabile asupra sănătăţii la fiecare masă.