Conopidă

Cui nu-i place o porţie de piure alături de o friptură bine rumenită? Din păcate această combinaţie este contraindicată de către medicii nutriţionişti deoarece îngreunează digestia,având în acelaşi timp un aport crescut de calorii. Poţi pune lângă carne o garnitură de conopidă puţin trasă în unt şi cu multe condimente,iar după câteva înghiţituri nici nu te vei mai gândi la cartofi.

Citeşte şi:

Sunt o pofticioasă! Am să slăbesc?

Gustări pentru o cină sănătoasă

Dovlecei

Nu poţi refuza o porţie de lasagna,dar îi mai poţi domoli din conţinutul de carbogidraţi dacă prepari una vegetariană. Modifică puţin reţeta şi în loc de carne pune dovlecei mărunt tocaţi,iar această combinaţie fină te va face să renunţi de tot la lasagna clasică şi nu tocmai sănătoasă.

Fulgi de ovăz

Ce ai spune de nişte clătite cu brânză proaspătă?  De ce să pui clasica făină albă în compoziţia de clătite când ai o alternativă mult mai indicată cum sunt fulgii de ovăz?  Pentru un mic dejun savuros combină o jumătate de cană de fulgi,un sfert de cană brânză proaspătă,două ouă,esenţă de vanilie şi scorţişoară. Amestecă bine în blender compoziţia şi găteşte-o la fel ca pe nişte clătite clasice. Împreună cu puţină dulceaţă sau miere de albine nici nu vei sesiza diferenţa.

Fasole

De multe ori obişnuieşti să prepari la cină o salată cu paste deoarece se face repede şi este săţioasă. Dar combinaţia paste-cină,nu este dintre cele mai fericite,deoarece este ca o invitaţie pentru kilogramele în plus. Le poţi înlocui cu fasole sau chiar bucăţele de brânză,iar gustul va fi mai mult decât bun.