Roşii şi castravete

 

Este unul dintre sucurile care ard cele mai multe calorii şi aduc dietei tale un aport considerabil de fibre. Pune 4 roşii de mărime medie,descojite şi 1 castravete în blender,presară piper şi sare după gust şi mixează. Dacă vrei,poţi adăuga şi un strop de miere. Bea acest suc drept gustare între mese.

Năsturel şi morcov

 

Năsturelul este o plantă bogată în antioxidanţi,dar şi în fibre. Îţi oferă o senzaţie de saţietate şi îmbunătăţeşte digestia. Curăţă 3 morcovi,taie-i bucăţi şi pune-i într-un blender. Adaugă 2 mâini de năsturel spălat. Când este gata se presară pe deasupra puţin coriandru. Bei câte un pahar dimineaţa.

Sfeclă şi ţelină

 

Ţelina este un alt aliment cu numeroase beneficii pentru sănătate. Toacă ţelina şi sfecla roşie şi pune-le în blender. Bea sucul dimineaţa,pe stomacul gol deoarece este bogat în antioxidanţi şi ajută la detoxificarea organismului.

Spanac şi măr

 

Spanacul este o sursă grozavă de vitamina E,acid folic,fier şi fibre. Pune într-un blender 300 grame de spanac şi 2 mere,fără cotor. După ce ai obţinut sucul,adaugă 2 linguri de suc de lămâie.

Ardei galben şi grepfrut

 

Citricele sunt de multe ori ingredientul secret din dietele de slăbire.Toacă 2 ardei şi 1 grepfrut şi blendează-le 5 minute. Pentru un gust mai bun poţi adăuga şi 2-3 picături de extract de stevia.

Lămâie,castravete şi pepene verde

 

Pepenele are printre cel mai ridicat conţinut de apă dintre fructe,în timp ce castravetele ocupă un loc fruntaş în acelaşi top,dar în rândul legumelor. Astfel,acest suc va conţine foarte puţine calorii,dar te va hidrata. În acelaşi timp sucul de lămâie va da un gust răcoros şi uşor acrişor sucului. Pune 1 felie de pepene şi 1 castravete în blender. După ce ai obţinut sucul adaugă zeama de la o jumătate de lămâie.