În timp ce acesta poate fi ocazional sau cronic,pentru a-l preveni este foarte important să avem o dietăsănătoasă,echilibrată şi de a evita stresul.

Ce înseamnă reflux gastric sau gastroesofagian:

Pentru a înţelege ceea ce implică această problemă digestivă,trebuie să spunem că reflux înseamnă întoarcere. În cazul în care organismul este sănătos,procesul de digestie începe imediat după ce am mâncat şi se face prin acţiunea muşchilor şi a acizilor. În tot acest timp,intrarea în stomac este închisă pentru a menţine aceste fluide iritante departe de esofag.

Atunci când este prezent refluxul gastric,aceste lucruri nu se întâmplă. Intrarea la stomac nu se închide,permiţând astfel sucurilor gastrice să treacă în esofag,împreună cu alimentele. De aceea,dacă o persoană suferă de reflux gastroesofagian de mai multe ori într-o săptămână sau lună,este recomandat să se prezinte la doctor.

Iată cum poţi trata natural refluxul gastroesofagian:

Pentru a reduce această problemă digestivă este important să se renunţe la consumul următoarelor produse alimentare.

-cafea
-ciocolată
-lapte
-sos de roşii
-alcool
-oţet
-condimente puternice
-muştar
-ardei iute

În plus,trebuie să mai ţii cont de nişte lucruri,pentru a preveni sau de a reduce boala de reflux gastroesofagian,şi acestea sunt:

-evitarea de activitatea fizică după masă;
-evitarea dormitului după masă;
-evitarea aplecării;
-alimentele nu trebuie mâncate repede;
-evitarea transportului de obiecte grele,după masa de prânz sau cină;
-mestecarea alimentelor înainte de înghiţire;
-nu mânca dacă eşti furioasă sau nervoasă;
-evitarea băuturilor carbogazoase şi cele care au zahăr;
-evitarea fumatului;
-urmarea unei dieta sănătoase pentru a slăbi;
-practicarea de yoga şi meditaţie.

Iată ce alimente poţi mânca dacă suferi de reflux gastric:

-salate
-sucuri naturale
-lapte de soia,migdale,orez
-iaurt sau kefir
-miere
-nuci
-ceaiuridin plante

Credit foto:www.steptohealth.com