Superalimentele conţin o cantitate mai mare de substanţe nutritive decât alimentele sănătoase, motiv pentru care ele nu trebuie să lipsească din dieta femeilor însărcinate.

Iată care sunt superalimentele care nu trebuie să lipsească din alimentaţia femeilor însărcinate:

Castravete

Castravetele conţine mai mult de 95% apă, lucru care-l face un superaliment. În timpul sarcinii, este extrem de important să te hidratezi şi castravetele te poate ajuta în acest sens. Mai mult, castravetele este o legumă bogată în vitamina A şi alte substanţe nutritive. Aşadar, recomandat este să mănânci castravete în perioada în care eşti însărcinată.

Avocado

Ştim deja că avocado este un superaliment. Conţine o cantitate mare de folaţi, vitaminele B6 şi C şi potasiu. Pentru că în timpul sarcinii ai nevoie de o cantitate mare de substanţe nutritive esenţiale, include avocado în alimentaţia ta zilnică. Fie îl incluzi în salate, fie îl faci pastă şi-l întinzi pe pâine, mănâncă-l de cel puţin 3 ori pe săptămână.

Afine

Acest superaliment nu trebuie să lipsească din alimentaţia ta în timpul sarcinii. Substanţele nutritive pe care le conţine – antioxidanţi, vitamina C, folaţi, potasiu, fibre - sunt esenţiale pentru dezvoltarea creierului şi inimii fătului.

Iaurt grecesc

Un alt aliment foarte sănătos şi nutritiv care nu trebuie să lipsească din alimentaţia unei femei însărcinate este iaurtul grecesc. Acest iaurt este sursă importantă de probiotice şi proteine, care au un rol foarte important în dezvoltarea sănătoasă a copilului. Mai mult, iaurtul grecesc este sursă importantă de vitamine, proteine şi calciu.

Pepene roşu

Pepenele roşu este specific sezonului cald, dar el este un superaliment care nu trebuie să lipsească din alimentaţia femeilor însărcinate. Pepenele roşu este fructul care conţine mai mult de 90% apă, care menţine organismul hidratat. În plus, este sursă importantă de antioxidanţi, vitamine şi minerale.


Credit foto: www.parenting.firstcry.com