În cadrul studiului,realizat de Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România – A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons,au fost analizate 24 de produse tip ketchup,achiziţionate în mod aleatoriu şi anonim de către reprezentanţii asociaţiei din supermarket-urile de pe teritoriul ţării,în luna iulie 2014.


Citeşte şi:

Combinaţii alimentare care îţi pun sănătatea în pericol

Există şi E-uri sigure?


Ca urmare a realizării acestui studiu a reieşit faptul că,în ceea ce priveşte numărul de E-uri,din cele 24 de tipuri de produse analizate 33.33 % din produsele analizate au în conţinut 5 E-uri,25 % 2 E-uri,20.8 % 4 E-uri,8.33 % 7 E-uri şi 4.16 % 1,6 sau 9 E-uri.

Totodată,produsele tip ketchup care au stat la baza studiului au ca distribuitor/producător următoarele companii:S.C. Productie  Ardealul S.R.L.,S.C.Univer Product S.R.L.,S.C. Mega Image S.R.L.,SC. Carrefour Romania S.A.,S.C. Extracte Naturale Natex S.R.L.,S.C. Papalito Trading S.R.L.,S.C. Sitemani S.R.L.,S.C. Profi Rom Food S.R.L.,S.C. Lidl Romania S.C.S.,S.C. REWE Romania S.R.L.,S.C. Sahprod Meteor S.R.L.,Romania Hypermarche S.A.,S.C. Auchan Romania S.A.

Studiul face parte dintr-un proiect de monitorizare a produselor şi serviciilor comercializate pe piaţa românească,derulat de Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România – A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons în cadrul consorţiului I.C.R.T. – International Consumer Research &Testing pentru produse şi servicii la standarde europene,pentru ca alegerea cetăţeanului consumator să fie făcută în cunoştinţă de cauză.

Pentru a afla mai multe detalii privind semnificaţia E-urilor (categorie,mod de utilizare,doza zilnică admisa precum şi recomandari) accesaţi:http://e.infocons.ro,iar pentru mai multe informaţii despre studio intraţi pe:http://www.teste-comparative.ro/stiri/0/99-Stii-ce-fel-de-ketchup-cumperi—Pe-piata-se-gasesc-produse-tip-ketchup-care-au-in-continut-si-9-E-uri-.html