Sfecla roşie

Pe lângă faptul că sfecla este un aliment care ţine la distanţă cancerul,aceasta conţine un compus numit fitonutrient betalain,care ajută la detoxificarea organismului. Când organismul poate să elimine corespunzător toxinele,poate metaboliza mai eficient mâncarea.

Broccoliul

Conţin 90% apă,de aceea este un aliment care te ajută să-ţi controlezi greutatea,deoarece dă senzaţia de saţietate şi te ţine departe de gustările nesănătoase. Cercetătorii de la Universitatea din Tennessee au descoperit că dacă introduci în alimentaţie legume care conţin apă,reuşeşti să scapi de kilogramele în plus.

Perele

Sunt o sursă bogată de pectină,o fibră solubilă care ajută la încetinirea golirea stomacului şi care dă senzaţia de saţietate. Consumă pere pe post de gustare sau pune-le în salate.


Citeşte şi:

Slăbeşte 3 kg în 7 zile cu dieta cu prune

Dieta de toamnă cu struguri


Rodiile

Acestea au puţine calorii,fibre şi vitamine,care,potrivit studiilor recente,ajută la  arderea grăsimilor. De aceea,profită de beneficiile acestora,pentru a scăpa de kilogramele în plus.

Seminţele de dovleac

Consumă cât mai mult dovleac,dar nu uita şi de seminţele acestuia. Grăsimile mononesaturate,care se găsesc în acestea,ajută la reducerea grăsimii de pe abdomen. Consumă-le pe post de gustare sau pune-le în salate.

Cartofii dulci

Deşi sunt mai scumpi decât cartofii clasici,cei dulci te pot ajuta să piezi în greutate. Mai mult decât atât,aceştia sunt o bună modalitate de a satisface pofta de dulce. Coace-i şi presară puţină scorţisoară pe ei. Vei vedea că sunt un deliciu!